// شنبه, ۱۱ بهمن ۹۳ ساعت ۱۳:۴۵

بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن که سایت‌های خارجی‌زبان از آن به عنوان Call of Duty ایرانی یاد می‌کنند توانسته است فروش ۳۶۰هزار نسخه‌ای را تجربه کند. فروشی که در بین بازی‌های ایرانی یک رکورد محسوب می‌شود.در ادامه با زومجی همراه باشید.
شاهین حقیقی، مدیر عامل موسسه رسانه پرداز آمیتیس در گفتگوی تلفنی با زومجی گفت که بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن توانسته است به فروش ۳۶۰ هزار نسخه‌ای دست یابد. مبارزه در خلیج عدن سال ۱۳۹۱ منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. این استقبال سبب شد تا شبکه این بازی هم سال ۱۳۹۲ به بازار عرضه شد. نسخه اولیه این بازی که سال ۱۳۹۱ عرضه شد و فاقد بخش چند نفره بود ۳۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده بود و نسخه بعدی بازی که سال ۱۳۹۲ و با قابلیت بازی در شبکه عرضه شد با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت، ۴۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد. مبارزه در خلیج عدن توسط موسسه رسانه پرداز آمیتیس (شرکت آمیتیس بازی راان سابق) ساخته شده است که با بهره‌گیری از موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity) توانسته جلوه‌های بصری خوب و محیط‌های زیبایی را در قالب یک بازی تیراندازی اول شخص پیاده کند. مبارزه در خلیج عدن در ۷ مرحله روایت می‌شود، روایتی که حاکی از حضور قدرتمندانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج عدن و مبارزه با دزدان دریایی سومالی است. خلیج عدن بخشی از دریای عرب است که بین یمن و سومالی و در شاخ آفریقا قرار گرفته است. بخشی از کانال سوئز که به کوچه دزدان دریایی معروف است. وب‌سایت یوروگیمر نیز در مقاله‌ای راجع به این بازی آن را Call of Duty ایرانی خواند. بازی که پس از چند سال روایت غرب از جنگ‌های خاورمیانه رویه را تغییر داد و این‌بار از دید شرق به این جنگ‌ها پرداخت.
دانلود با رزولوشن 480p | دانلود با رزولوشن 720p
کاراکتر باقی مانده