// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

505Games حق مالکیت بازی Brothers: A Tale of Two Sons را خریداری کرد

شرکت بازی‌سازی استاربریز، کلیه حقوق ساخت و توسعه‌ی بازی Brothers: A Tale of Two Sons را با قیمت ۵۰۰ هزار دلار به شرکت 505Games واگذار کرد.
این معامله شامل کلیه حقوق استفاده از نام تجاری بازی، دامنه‌های اینترنتی و حق توسعه و ساخت آن است. اندرسون کلینت، مدیر عامل شرکت استاربریز در بیانیه‌ای رسمی این چنین گفت:
ما با بازی Brothers یک IP قوی و تحسین شده از سوی منتقدین پدید آوردیم که حالا می‌توانیم با خیال راحت آن را به دست یک صاحب دیگر برای پرورش و توسعه بسپاریم. ما از صاحب جدید می‌خواهیم که به پیشرفت ادامه دهد و رو به جلو حرکت کند، ما هم به مسیر خود برای توسعه‌ی طراحی‌های غنی و پرمحتوا ادامه خواهیم داد. این یک مفهوم اثبات شده در مورد بازی‌های ما به خصوص مجموعه‌ی Payday است. ما معتقدیم که Brothers می‌تواند راه خود را برای ایجاد حس ترس در داستان‌سرایی بزرگ خود بر طبق استاندارد‌های پایه‌ریزی شده توسط جوزف فرس ادامه دهد. همه‌ی اینها با مالکیت 505Games می‌تواند محقق شود.
فرس پس از خروج از شرکت استاربریز، استودیو شخصی و مستقل خود را به نام هیزلایت تاسیس کرد و در کنار چند تن از همکاران سابق خود، بر روی یک بازی مستقل کار می‌کند که قرار است توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شود. از سال ۲۰۱۳ تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار نسخه از بازی Brothers: A Tale of Two Sons به فروش رفته است. این بازی برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده