نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

شرکت دی سی از شرور بزرگ رویداد Endless Winter رونمایی کرد

شرکت دی سی کامیکس با انتشار قسمت ۱ سری کتاب Justice League: Endless Winter به‌صورت رسمی از شرور اصلی و قدرتمند خود در این رویداد منجمد کننده رونمایی کرد.

دنیای کمیکی شرکت دی سی قصد دارد که در طی چند ماه آینده، به سرزمین‌های جالبی وارد شود؛ خصوصا با رویداد جدیدی به‌نام Future State که در پیش روی ما قرار دارد. البته در همین حین، هنوز هم یک سری داستان‌های حماسی دیگر وجود دارند که DC قصد دارد آن‌ها را همین ماه به مرحله انتشار برساند؛ از جمله رویداد منجمد کننده Endless Winter. این رویداد قرار است کار خود را به‌صورت رسمی در طی همین هفته و با قسمت ۱ سری کتاب کمیک Justice League: Endless Winter آغاز کند. این قسمت قصد دارد که دامنه بسیار گسترده‌ای از دنیای دی‌سی را درگیر این رویداد بکند. زیرا ما در آینده‌ای نزدیک شاهد نبرد اعضای لیگ عدالت علیه یک شرور فوق‌العاده مهیب و قدرتمند خواهیم بود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۱ سری کتاب کمیک Justice League: Endless Winter را برای شما فاش کند.

.

.

.

این قسمت، گردش بین‌المللی از اعضای لیگ عدالت را برای ما به تصویر می‌کشد؛ آن‌ها سفر خود را با ردیابی و تعقیب یک گروه از شروران آغاز می‌کنند و به‌دنبال آن‌ها به جزیره ماتالی می‌رسند. همه این اتفاقات ناگوار به خاطر سباستین استگ رخ داده است؛ کسی که در تلاش است تا از فناوری شرکت صنایع استگ استفاده کند تا از سرزمین‌های قطبی‌ای که در گذشته توسط Fortress of Solitude اشغال شده بود، موادی را استخراج کند. بعد از گذشت مدتی، اعضای لیگ عدالت به همان منطقه خاص استخراجی فراخوانده شدند تا به ماجرا رسیدگی کنند؛ زیرا در طی همین فرایند استخراج، یک سری موجودات یخی از قطب شمال شروع به برخاستن کردند.

اعضای لیگ برای مدت کوتاهی با آن‌ها مبارزه کردند اما مدت زیادی طول نکشید تا به این نتیجه رسیدند که ریشه این هیولاهای یخی در زیر زمین قرار دارد و برای آن‌ها کمین کرده است. ریشه این هیولاهای یخی چیزی نبود جز فراست کینگ؛ یک شرور قدرتمند که از لحاظ ظاهری شباهت خیلی زیادی به شخصیت‌هایی مانند لوبو، کیس و یک اورک غول پیکر داشت. فراست کینگ خیلی زود ارتش بزرگ خود را فراخواند تا به لیگ عدالت حمله کنند. آن‌ها در یک نبرد حماسی با این هیولاها درگیر شدند. زمانی‌که این نبرد به اوج خود رسید، فراست کینگ قهرمانان را تهدید کرد و گفت که انتقام خود را از کل دنیا می‌گیرد؛ بعد هم در یک انفجار یخی ناپدید شد.

تصویر واضح از شخصیت فراست کینگ در حال صحبت کردن

زمانی‌که اعضای لیگ عدالت (کسانی که در یک حبابِ ساخته شده توسط جان استوارت در امان بودند) به حالت قبلی خود بازگشتند، متوجه یک موضوع مهم شدند؛ اینطور به نظر می‌رسید که فراست کینگ، آن انرژی کریپتونی اضافی را که Fortress of Solitude از خود به جا گذاشته بود، به سمت خودش جذب کرده است. به همین خاطر هم خروج و ناپدید شدن فراست کینگ، باعث شد تا کل دنیا در یک تندرای یخی غرق شود. صحنه‌های پایانی این قسمت یک نکته مهم را تایید کرد. اینطور به نظر می‌رسد که فراست کینگ از قبل با یک سری از قهرمانان سابق دنیای دی سی (مانند هیپولیتا، سوامپ تینگ، وایکینگ پرینس و بلک ادم) درگیری‌هایی داشته است.

همین حقیقت می‌تواند یک پیچیدگی جدید را به فراست کینگ اضافه کند؛ اینکه چرا حالا و در برهه زمانی حال ظاهر شده است. قطعا ما در چند هفته آینده، شاهد یک نبرد بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهیم بود. رویداد زمستان بی‌پایان هفته آینده در قسمت ۷۶۷ سری کتاب کمیک The Flash و همچنین قسمت ۱ سری کتاب کمیک Superman: Endless Winter Special ادامه پیدا خواهد کرد. ران مارز که یکی از نویسنده‌های این رویداد است، در طی گفتگویی اینطور درباره این رویداد صحبت کرد:

ما این احساس را داشتیم که در برهه زمانی‌های مختلف، قهرمانان با یکدیگر متحد می‌شوند تا مأموریت بزرگی را انجام دهند. ما می‌خواستیم به مخاطبان خود نشان دهیم که دقیقا چه اتفاقی رخ داد که ما نام Justice League Viking را به وجود آوریم. ما مجبور بودیم که شخصیت‌ها را طبقه‌بندی کنیم و متوجه شویم که از لحاظ منطقی، چه شخصیت‌هایی می‌توانستند در قرن ۱۰ حضور و فعالیت داشته باشند. بعد هم باید متوجه می‌شدیم که چه ارتباط‌هایی بین آن‌ها و شخصیت‌های فعلی وجود دارند و همه چیز را معنی‌دار می‌کردیم. نسخه کوتاه این است که در شرایط این چنینی، همه با هم کنار نمی‌آیند.

اعضای لیگ عدالت در حال مبارزه با شخصیت فراست کینگ در Justice League: Endless Winter


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده