نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

اطلاعات استخراج شده از نسخه دموی بازی Resident Evil 3 Remake

طرفداران Resident Evil 3 Remake اطلاعاتی از نسخه دموی این بازی استخراج کرده‌اند که شامل +New GameT، درجات سختی بازی و... می‌شوند.

این روزها به ندرت شاهد انتشار دموی بازی‌ها توسط توسعه‌دهندگان هستیم. به خصوص زمانی که پروژه‌ی مورد نظر یک بازی بزرگ و پرطرفدار بوده و ناشران اهداف بزرگی برای آن در نظر داشته باشند. این موضوع یک دلیل کاملاً واضح دارد و آن هم چیزی نیست جز دیتاماینینگ. منظور از دیتاماینیتگ یا داده کاوی، اقداماتی است که عده‌ای برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر روی فایل‌های برنامه نویسی دمو انجام داده و برخی از اطلاعات بازی اصلی را فاش می‌کنند. بازی‌های زیادی به این سرنوشت دچار شده و از طریق داده کاوی فایل‌های دمو، اطلاعات محرمانه‌ی خود را فاش کرده‌اند. با این حال، کپکام با شجاعت اقدام به انتشار دمو برای اکثر بازی‌های بزرگ خود می‌کند. جدیدترین این موارد، به بازی Resident Evil 3 مربوط می‌شود و البته همانطور که انتظار می‌رفت، اطلاعات مخفی زیادی از آن از طریق دیتاماینینگ لو رفته است.

براساس گزارش کاربران در وبسایت ResetEra، این اطلاعات، جزئیات بسیار زیادی از مشخصات بازی از قبیل گزینه‌های سطح دشواری بازی، جزئیات داستان و ویژگی‌هایی را که قابل قفل گشایی هستند شامل می‌شوند. البته ما در این خبر به بخشی که جزئیات داستان و گیم‌پلی بازی را لو می‌دهند نخواهیم پرداخت اما اشاره به سایر اطلاعات فاش شده از قبیل گزینه‌های درجه سختی بازی و همچنین آیتم‌های قابل باز کردن می‌تواند جالب توجه باشد.

Resident Evil 3 Demo

ظاهراً بازی Resident Evil 3 Remake چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت. این حالت‌ها عبارتند از Assist که البته این مورد قبلاً توسط کپکام معرفی و جزئیات آن تشریح شده است، Normal یا متوسط، Hard و نهایتاً Super Hard. یکی از نکات جالبی که درباره آخرین مورد، یا همان سطح دشواری «خیلی سخت» بیان شده، این است که این حالت، نه تنهاً دسترسی به منابع مورد نیاز را محدودتر کرده و کشتن دشمنان را سخت‌تر خواهد کرد، بلکه محل قرار گیری دشمنان و آیتم‌های مورد نیاز را نیز تغییر می‌دهد. ظاهراً یک +New Game نیز در ساختار بازی تعبیه شده که بعد از پایان بخش داستانی بازی فعال خواهد شد. براساس توضیحات این منبع، +New Game «بخش‌های متعددی از بازی» را تغییر داده و ظاهراً یک پایان بندی جدید را رقم خواهد زد. البته درباره جزئیات این مورد، توضیحات بیشتری ارائه نشده است.

به رسم همیشگی بازی‌های مجموعه‌ی Resident Evil، آیتم‌های زیادی با قابلیت قفل گشایی در بازی پراکنده شده که از میان آن‌ها می‌توان به کانسپت‌های هنری، مدل شخصیت‌های بازی، لباس‌های جدید و موارد بیشتر اشاره کرد. ظاهراً برای Jill چهار مدل لباس مختلف پیش بینی شده که این تعداد برای Carlos دو عدد خواهد بود.

در صورتی که با لو رفتن جزئیات داستان بازی مشکلی ندارید، می‌توانید به این لینک مراجعه کرده و گزارش کامل را مطالعه کنید. بازی Resident Evil 3 سوم آوریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده