// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Moon: Remix RPG Adventure برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طی مراسم نینتندو دایرکت اعلام شد که بازی Moon: Remix RPG Adventure برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۸ مهر ماه منتشر خواهد شد.

بازی Moon: Remix RPG Adventure یک بازی نقش آفرینی از استودیو Love-de-Lic است که در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی استیشن ساخته شد. این بازی یکی از منابع الهام ژاپنی برای بازی‌ Undertale از استودیو Toby Fox و Touhou بود.

نینتندو و استودیو Onion Games در طی مراسم نینتندو دایرکت خود اعلام کردند که نسخه‌ی ژاپنی بازی Moon: Remix RPG Adventure برای نینتندو سوییچ پورت خواهد شد. این بازی به صورت دیجیتالی در تاریخ ۱۸ مهر ماه در ژاپن به قیمت ۱۸۳۳ ین در دسترس قرار خواهد گرفت. امکان پیش خرید و پیش بارگذاری این بازی هم اکنون ممکن است. در انتهای مطلب می‌توانید تریلر معرفی پورت این بازی را تماشا کنید.

دنیای بازی Moon: Remix RPG Adventure در بازی‌ای با نام Moon World جریان دارد. در حال حاضر دنیای این بازی با مشکل روبرو شده است؛ زیرا یک قهرمان معمولی JRPG مانند هر قهرمان دیگر برای گرفتن EXP، مشغول سرقت خانه‌های افراد، کشتن حیوانات بی‌گناه و کارهای دیگر است. شما به عنوان قهرمان این بازی، وظیفه دارید که با جمع آوری روح حیوانات بی‌گناه و گسترس عشق به جای مرحله، این دنیای ویران را بازیابی کنید. این بازی همچنین از شما می‌خواهد که شخصیت‌های عجیب بازی را زیر نظر بگیرید و برنامه‌های آن‌ها را در روز و شب بررسی کنید تا بتوانید عشق پنهان آنان را پیدا کنید.

 پورت بازی Moon: Remix RPG Adventure توسط سازندگان اصلی این بازی، که هم اکنون در استودیو Onion Games هستند، انجام می‌گیرد. این استودیو به تازگی یک بازی جدید با نام Black Bird نیز منتشر کرده است. استودیو Onion Games اعلام کرد که نسخه‌ی انگلیسی پورت بازی Moon: Remix RPG Adventure برای نینتندو سوییچ کمی بعد از عرضه‌ی آن در تاریخ ۱۸ مهر ماه منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده