// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

اطلاعاتی از بسته‌ های الحاقی و ابزار‌های ماد برای بازی Total War: Three Kingdoms منتشر شد

همزمان با انتشار جدیدترین نسخه‌ی تاریخی سری توتال وار یعنی بازی Total War: Three Kingdoms، کریتیو اسمبلی از برنامه‌ی خود برای بسته‌های الحاقی بازی می‌گوید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و درست در روز انتشار بازی Total War: Three Kingdoms مورخ ۲۳ ماه مه (۲ خرداد ماه)، استودیو کریتیو اسبملی، سازنده‌ی این بازی و سری توتال وار، در مورد بعضی از بسته‌های الحاقی این بازی صحبت کرده است که قرار است به‌مرور برای این بازی استراتژی تاریخی منتشر شود. این موارد شامل نوع جدیدی از DLC و برنامه‌ی مفید Assembly Kit است که برای کسانی که سازنده‌ی ماد هستند کاربرد دارد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های جیمز های، یکی از اعضای استودیو Creative Assembly را مشاهده می‌کنید:

ما در بازی Total War: Three Kingdoms با بسته‌های الحاقی متفاوتی طرف هستیم. این بسته‌ها بر اساس پتانسیل بالایی که داستان و رمان این بازی دارد و همچنین علاقه‌ی بسیار زیاد طرفداران برای دریافت بسته‌های بزرگ و متنوع، طراحی و به‌مرور عرضه خواهند شد تا در نهایت بتواند علاوه بر ایجاد رضایت در مخاطبین نسخه‌های تاریخی توتال وار، میزان تکرار این بازی را نیز در بین آن‌ها بالا ببرد.

یکی از این بسته‌ها که Chapter Pack نام دارد، علاوه بر به‌کارگیری برخی از شخصیت‌های کمپین اصلی در کنار قهرمانان و شخصیت‌های جدید و همچنین رخدادها و نقاط شروع جدیدی برای برخی فکشن‌ها، این امکان را به بازیکن می‌دهد تا بخش‌های جدیدی از داستان حماسی سه پادشاهی را تجربه کند؛ داستانی که به‌طور استاندارد در کمپین اصلی بازی وجود ندارد. این بسته‌ها از نظر حجم و بزرگی بین Campaign Pack و Culture Pack جای می‌گیرند که البته با اجرا شدن روی همان نقشه‌ی اصلی بازی که چین باستان را به تصویر می‌کشد، ممکن است فکشن‌ها (دولت‌ها) و مکانیزم‌های جدیدی را نیز در اختیار بازیکن قرار بدهد. با وجود این بسته‌ها، شما می‌توانید هربار وارد یکی از بخش‌های کوچک‌تر از تاریخ چین شوید و با سناریو‌ها و موانعی که مختص به آن دوره و رویداد است روبرو شوید. در برخی از این دوره‌ها، شخصیت‌هایی که پیش‌تر در خط داستانی اصلی بازی مشاهده کرده‌اید، ممکن است جوان‌تر یا پیرتر باشند یا حتی با شخصیت‌های کاملا جدیدی روبرو شوید.

بازی Total War: Three Kingdoms

علاوه بر این بسته‌ها، استودیو کریتیو اسمبلی قصد دارد مدت بسیار کوتاهی پس از انتشار بازی، ابزار بسیار مفید Assembly Kit را نیز برای بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کند و کار کسانی که متخصص ساخت ماد هستند را برای جدیدترین نسخه‌ی تاریخی سری Total War آغاز کند. این‌طور که مشخص است، این ابزار برای این بازی دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد بود و مرتب نیز به‌روزرسانی خواهد شد. ابزار Assembly Kit در حال حاضر در فاز بتا قرار دارد و تعدادی از مادرها در حال کار کردن با آن هستند.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده