نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

نینتندو برنامه‌های خود برای E3 2019 را مشخص کرد

از تاریخ ۲۱ خرداد، نینتندو در کنار معرفی بازی‌های جدید خود در رویداد ویژه‌ی E3 خود، چند استریم و رویدادهای رقابتی نیز برپا خواهد کرد.

حدود ۳۰ روز آینده یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سال با محوریت سرگرمی، همایش E3 2019، برگزار خواهد شد و استودیوها و کمپانی‌های بزرگ این صنعت با حضور در آن از برنامه‌های آینده‌ی خود برای هواداران و دنبال‌کنندگان‌شان صحبت خواهند کرد. یکی از این کمپانی‌ها، شرکت دوست‌داشتنی نینتندو است که مثل هر سال، در E3 سال جاری نیز در لس‌آنچلس حضور خواهد داشت و برنامه‌های ویژه‌ی خود را برگزار خواهد کرد.

در تاریخ ۱۱ جوئن (۲۱ خرداد) رویداد ویژه‌ی نینتندو که قسمتی ویژه از سری برنامه‌های «نینتندو دایرکت» خواهد بود، مثل سال گذشته در ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود؛ نینتندو قرار است اطلاعاتی کاملا جدید از بازی‌هایی که قرار است عرضه کند، بازی‌هایی مثل Astral Chain، Fire Emblem: Threee Houses و بیشتر را در اختیار مخاطبانش قرار بدهد و آثاری کاملا جدید هم معرفی کند. از این تاریخ تا سه روز آینده یعنی ۱۳ جوئن (۲۳ خرداد) اعضای شعبه‌ی Treehouse نینتندوی آمریکا، استریم‌های مختلفی را برگزار خواهند کرد که ساعت آغاز این استریم‌ها در روزهای آتی اعلام خواهد شد. گفتنی است که در جریان این استریم‌های زنده، نمایش‌های مختلفی از روند بازی‌های مورد انتظار پلتفرم‌های شرکت نینتندو پخش خواهد شد.

کمپانی نینتندو در جریان برنامه‌های خود طی همایش E3، یک‌سری رقابت ورزش‌های الکترونیک را هم برگزار خواهد کرد؛ اولین تورنومنت به‌بازی Splatoon 2 اختصاص دارد و مسابقه‌ی جهانی این اثر خواهد بود. تیم‌های مختلفی از ژاپن، آمریکای شمالی، استرالیا و کشورهای اروپایی در لس‌آنجلس حاضر خواهند شد و در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. مسابقات جهانی ۳ دربرابر ۳ بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز در کنار مسابقات بازی  Splatoon 2 در تاریخ ۸ جوئن (۱۸ خرداد) در جریان یک‌سری استریم زنده، تقدیم مخاطبان خواهند شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده