// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

پایان مرحله گروهی رویداد WESG در بازی StarCraft 2 و ناکامی نماینده ایران

مرحله گروهی بازی StarCraft 2 در رویداد World Electronic Sports Games که به اختصار WESG نامیده می‌شود پایان یافت.

ساعاتی قبل مرحله گروهی مسابقات World Electronic Sports Games که به اختصار WESG نامیده می‌شود در بازی StarCraft 2 به پایان رسید و بازیکنان صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند. در این بین شهریار شاکی معروف به DeMiGoD، نماینده کشورمان در گروه H قرار داشت که بعد از کسب یک برد و چهار باخت در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد.

رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات با فرمت Best-of-three پیگیری شد که در نهایت دو بازیکن برتر هر گروه با کسب بیشترین مقدار امتیاز جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کردند. شانزده بازیکن مرحله حذفی رویداد بایستی از امروز چهارشنبه در یک فرمت تک حذفی، برای بخشی از جایزه ۲۴۰ هزار دلاری بازی StarCraft 2 با یکدیگر رقابت کنند. تمامی بازی‌های مرحله حذفی به صورت Best-of-five پیگیری خواهد شد و فینال بزرگ با فرمت Best-of-seven برگزار خواهد شد.

WESG شهریار شاکی Starcraft 2

لازم به ذکر است که حسن پاجانی، دیگر نماینده کشورمان در رشته PES 2019 ساعاتی قبل با قرار گرفتن در بین دو بازیکن برتر گروه خود به مرحله حذفی مسابقات صعود کرده است و امروز در اولین بازی مرحله گروهی بایستی با نماینده یونان روبه‌رو شود. در صورت تمایل می‌توانید بازی‌های نماینده کشورمان را از طریق کانال‌ WESG/PES در پلتفرم توییچ دنبال کنید.

رویداد WESG چند روزی است که برای سومین فصل متوالی با هدف برگزاری مسابقات ملی در بخش ورزش الکترونیک در حال پیگیری است. این رویداد در شش بازی‌ Counter Strike: Global Offensive ،Dota 2 ،‌Hearthstone ،StarCraft II ،PES 2019 و Vainglory میزبان بهترین بازیکنان جهان است که به زودی قهرمان جهان را در هرکدام از رشته‌های یاد شده مشخص خواهد کرد.


منبع wesg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده