// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت جدید Dead Cells با نام Corrupted منتشر شد

محتوای جدید بازی Dead Cells با نام Corrupted به همراه تریلری برای پی سی منتشر شد.

پس از انتشار نسخه‌ی Early Access خود در سال ۲۰۱۷ میلادی، بازی Dead  Cells که در سبک دوبعدی و Rouge-like طراحی شده است توانسته موفقیت زیادی را برای استودیوی سازنده‌ی آن یعنی موشن تویین (Motion Twin) رقم بزند و علاوه‌بر نمرات بسیار عالی و جوایز فراوان، توانسته دو میلیون نسخه نیز در سرتاسر جهان فروش داشته باشد.

پانزدهمین آپدیت بازی Dead Cells با نام Corrupted هم‌اکنون برای پی سی در دسترس قرار گرفته است و این آپدیت محتویات نسبتا زیادی را به بازی اضافه می‌کند که طرفداران این سبک را حسابی سرگرم خواهد کرد. استودیو موشن تویین به‌تازگی یک ویدیو برای معرفی این محتویات جدید منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

یکی از مهم‌ترین محتوای اضافه شده در آپدیت Corrupted، اضافه شدن منطقه Biome به عنوان یک چالش است. Corrupted Confinement یکی از کوتاه‌ترین مرحله‌های بازی است اما با یک Cursed Chest آغاز می‌شود. این سطح به منظور آزمایش مهارت‌های شما است و بازیکنان با یک دشمن جدید مواجهه خواهند شد که تیم سازنده به‌عنوان راهنمایی راجع به این موضوع گفته است که مراقب پرنده‌های آبی باشید. استودیو موشن تویین همچنین Cursed Chest تضمین شده‌ای را به مرحله‌ی the Prison Depths اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی جدید یک متا آپدیت را نیز به بازی اضافه می‌کند. Recycling Tubes به‌عنوان پاداش پس از شکست دادن Hand of the King در BC1 به بازیکنان تعلق می‌گیرد. پس از انجام این کار، هنگام شروع بازی هر بار حق انتخاب چهار ست از بین پنج ست آیتم به بازیکن داده می‌شود. این ویژگی جایگزین زره تصادفی که هنگام شروع در نسخه‌ی اصلی این بازی به بازیکنان داده می‌شد، است و روشی سرگرم کننده برای شخصی سازی نحوه‌ی بازی هر بازیکن در مراحل ابتدایی بازی است.

سه نوع جهش و همچنین یک Rune جدید به بازی اضافه شده است که نقاط جالب توجه را در نقشه نشان می‌دهد. همه این ویژگی‌ها فرصت‌های جالبی برای ایجاد سبک بازی‌های جدید است و استفاده‌ی آن‌ها توسط یک بازیکن حرفه‌ای Dead Cells بسیار جالب خواهد بود. حتی با وجود اضافه شدن این همه محتویات جدید به بازی، تمرکز اصلی به‌روزرسانی Corrupted متعادل کردن کل بازی است. سازندگان بازی همه‌ی تلاششان را کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که گیم پلی بازی نرم‌‌تر اجرا شود. فهرست کامل محتویات جدید اضافه شده در این آپدیت را می‌توانید در اینجا بخوانید.

بسته الحاقی جدید بازی Dead Cells با نام Corrupted هم‌اکنون روی پی سی در دسترس است و در طول هفته‌ی آینده‌ی برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. همچنین همراه‌ با معرفی آپدیت جدید، موشن تویین اعلام کرد که کاراکترهای بازی Dead Cells به دنیای آنالوگ خواهند آمد. استودیو Motion Twin با همکاری به همراه استودیو Level 99 قصد دارد شخصیت Beheaded را به بازی Exceed که یک بازی کارتی براساس بازی‌های مبارزه‌ای معروف است، اضافه کند. این محتوا هم‌اکنون برای پیش خرید در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده