// دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

ویژگی ساخت و اشتراک گذاری مرحله در سال 2020 به Baba is You اضافه می‌شود

Hempuli Oy، سازنده بازی BABA is You، به‌تازگی اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ یک آپدیت برای این بازی منتشر می‌شود که به بازیکنان اجازه ادیت و به اشتراک گذاری سطح‌های بازی را می‌دهد.

BABA is You را می‌توان یکی از آن دسته بازی‌های مستقل پازل محور دانست که با عرضه شدن، نگاه کاربران و علاقه‌مندان به این سبک را جلب کرد. همچنین مراحل بازی به‌گونه‌ای توسعه داده شده است که چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد و حسابی ذهن بازیکن را درگیر می‌کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، Hempuli Oy، سازنده بازی BABA is You اعلام کرده که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰، یک آپدیت برای این بازی منتشر می‌شود که در جریان آن بازیکنان می‌توانند مراحل دلخواه خود برای بازی را بسازند و آن‌ها را با سایر بازیکنان بازی به اشتراک بگذارند. در ادامه، همپولی اوی اعلام کرده که ویرایش و اشتراک گذاری مراحل از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و تمامی کاربران بازی روی نینتندو سوییچ، کامپیوتر، لینوکس و مک می‌توانند از مراحل طراحی شده استفاده کنند.

دراین‌میان اعلام نشده که آیا کاربران نینتندو سوییچ به سرویس آنلاین نینتندو نیاز پیدا می‌کنند یا خیر. سازنده بازی اعلام کرده است که با نزدیک شدن به آپدیت مورد نظر، جزئیات بیشتری حول این موضوع را منتشر خواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده