// یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵

زمان انتشار بازی Vampire: The Masquerade - Swansong اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Vampire: The Masquerade - Swansong طی مراسم PDXCoN 2019 مشخص شد.

به‌تازگی یک بازی جدید از سری بازی اکشن نقش آفرینی Vampire: The Masquerade با نام Vampire: The Masquerade - Swansong معرفی شده است که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیو Big Bad Wolf سازنده‌ی بازی The Council در حال توسعه است. اولین‌بار به این بازی در طی هفته‌ی Bigben 2019 اشاره شد و بالاخره در طی مراسم PDXCoN 2019 به‌طور رسمی معرفی شد. در ادامه خلاصه‌ی رسمی منتشر شده از این بازی را می‌خوانید:

در پنجمین نسخه بازی از سری اکشن نقش آفرینی Vampire: The Masquerade، بازیکنان کنترل سه خون آشام متعلق به قبیله‌های مختلف کاماریلا، جامعه مخفی‌ای که بیشتر خون آشام‌ها به آن تعلق دارند، را بر عهده می‌گیرند. داستان‌های این شخصیت‌ها درهم تنیده شده و بازیکن مجبور است با دیدگاه‌های مختلف این شخصیت‌ها روبه‌رو شود تا بتواند واقعیت را از تخیل تشخیص دهد. با زمزمه‌های توطئه، قتل و مبارزات قدرت بازیکن باید از قبیله خود محافظت، حقیقت را کشف و مهم‌تر از همه قانون خون آشام Masquerade را که برای پنهان کردن موجودات شب از انسان‌ها ساخته شده است اجرا کند.

بازی مورد انتظار Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 که قرار بود تا زمستان امسال منتشر شود با تأخیر مواجه شد و اکنون برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است. همچنین اعلام شد که دنیای بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 با بازی‌های آینده‌ی این سری کراس‌اور نخواهد داشت؛ پس می‌توان گفت که این بازی ارتباطی با Vampire: The Masquerade - Swansong ندارد.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده