// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱

بازی Rage و Doom به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند

در جریان رویداد QuakeCon کمپانی بتسدا اعلام کرد که دو بازی Rage و Doom به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده‌اند.

دیشب و در جریان رویداد QuakeCon اخبار هیجان‌انگیزی برای هواداران بازی‌های ویدیویی و کمپانی بتسدا (Bethesda) در دسترس قرار گرفت. حال در ادامه منتشر شدن اخبار بازی در QuakeCon، کمپانی بتسدا اعلام کرد که بازی Doom و بازی Rage به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است.

از این رو علاقه‌مندان به این دو بازی که سرویس Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به لیست بازی‌های این سرویس دو بازی ذکر شده را دانلود و تجربه کنند. بازی Rage در سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های نسل هفتمی و کامپیوتر عرضه شده بود و شاید داستان درگیر کننده‌ای نداشت اما جهان آخرالزمانی خوبی را به تصویر کشید و توانست کاربران را تا حدی سرگرم کند.

بازی Doom نیز سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد که توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود از بازی Doom نوشت:

جدیدترین بازی از سری DOOM که یک ریبوت به شمار می‌رود، یکی از درگیر کننده‌ترین بازی‌هایی است که تجربه خواهید کرد. تنوع بالای اسلحه‌ها، موجودات شیطانی و اهریمنی بی‌اعصاب و همچنین سرعت و خشونت بالا از مواردی هستند که اکثر گیمرها به دنبال آن هستند. تمامی موارد منفی ذکر شده چیزهایی نیستند که ارزش اصلی بازی را کاهش دهند؛ اما این موارد مسائلی هستند که اگر در ساخت این بازی رعایت می‌شد، مطمئنا با یک DOOM تمام عیار رو به رو می‌شدیم. آیا این بازی ارزش این همه صبر را داشت؟ بله و بدون شک ارزش تجربه کردن را دارد.

سرویس Xbox Game Pass به صورت ماهیانه بازی‌های جدیدی را به لیست بازی‌های خود اضافه می‌کند و در این میان چند بازی نیز از لیست حذف می‌شوند. البته نیازی نیست نگران این موضوع باشید زیرا بازی‌ها یک حالت چرخشی دارند و باز هم به لیست‌ ۱۰۰ تایی Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده