// چهار شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Rocket League به لیست بازی های Xbox Game Pass اضافه شد

کاربران سرویس Xbox Game Pass هم‌اکنون می‌توانند بازی Rocket League را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند.

از زمان در دسترس قرار گرفتن سرویس Xbox Game Pass تا به امروز مایکروسافت سعی کرده است با افزودن بازی‌های جدید به این سرویس، بتواند مخاطبان ایکس باکس وان را بیش از پیش راضی نگه دارد. این شرکت به صورت ماهیانه لیست بازی‌ها را به‌روزرسانی می‌کند تا تجربیات کاربران کامل‌تر شود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون کاربران Xbox One و سرویس Xbox Game Pass می‌توانند بازی Rocket League را به صورت رایگان تجربه کنند.

شاید فکر کنید که نسخه کامل جدیدترین ساخته استودیو سایانیکس (Psyonix) در دسترس کاربران قرار ندارد و در جواب، باید بگویم که نسخه کامل بازی راکت لیگ در دسترس قرار گرفته است و همچنین اگر علاقه‌مند به خرید بازی شدید، می‌توانید آن را با درصدی تخفیف خریداری کنید. البته این تخفیف تنها در دسترس کاربران گیم پس ایکس باکس است. در ادامه مشخص شد که Rocket League در اواخر سال جاری میلادی آپدیت ایکس باکس وان ایکس را دریافت می‌کند. به عبارتی آخر سال میلادی Rocket League از رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی خواهد کرد.

ظاهرا به مناسبت سالگرد بازی Rocket League، این بازی به جمع بازی‌های سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است و همچنین کاربران بازی می‌توانند از رویداد مشخص شده برای Rocket League لذت ببرند که تا تاریخ یک مرداد ماه (۲۳ جولای) ادامه دارد. برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از سرویس Xbox Game Pass ندارند، باید بگویم که مایکروسافت لیست ۱۰۰ تایی از بازی‌های انحصاری، مستقل و چند پلتفرمه را به صورت ماهیانه در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و هر ماه، تعدادی از آن‌ها حذف و بازی‌های دیگر جایگزین می‌شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده