نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

چهار بازی جنگ ستارگان به Xbox Game Pass اضافه شدند

چهار نسخه از سری بازی‌های جنگ ستارگان به سرویس Xbox Game Pass اضافه شدند.

شرکت مایکروسافت حدود یک سال قبل سرویس Xbox Game Pass را راه‌اندازی کرد؛ سرویس ارزشمندی که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغ کمی در هر ماه، به لیست بزرگی از آثار متنوع دسترسی داشته باشند.

اکنون چهار نسخه از سری بازی‌های جنگ ستارگان هم برای این سرویس مایکروسافت در نظر گرفته شده که می‌تواند خبر خوشی برای علاقمندان این سری محبوب باشد.

اولین بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است؛ اثر نقش‌ آفرینی باکیفیت BioWare که اگر آن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است هرچه زودتر به سراغش بروید. بازی بعدی Lego Star Wars: The Complete Saga است که یکی از آثار خوب لگو در دنیای بازی محسوب می‌شود و هر ۶ فیلم اول جنگ ستارگان را پوشش داده و در قالب ۳۶ مرحله و بخش‌های جانبی در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بعد از آن نوبت به Star Wars: The Force Unleashed می‌رسد؛ بازی جذابی که شما را در نقش شاگرد Darth Vader یعنی Starkiller قرار می‌دهد و داستان آن در فاصله بین اپیزودهای سوم و چهارم جنگ ستارگان دنبال می‌شود. در نهایت هم نسخه دوم The Force Unleashed را داریم که در این بازی Starkiller به دنبال پیدا کردن معشوقه خود Juno Eclipse می‌رود، پیش از آنکه Boba Fett او را پیدا کند.

اگر از طرفداران جنگ ستارگان هستید، این فرصت را از دست ندهید و اگر هنوز هم عضو ایکس باکس گیم پس نشده‌اید، می‌توانید با مراجعه به سایت ایکس باکس به شکل رایگان به مدت ۱۴ روز از آن استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دستاوردهای این سرویس در اولین سالگرد آن به اینجا مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده