نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Sea of Thieves موضوع اصلی این ماه برنامه Inside Xbox بود

جدیدترین قسمت از برنامه‌ی ماهانه‌ی Inside Xbox منتشر شد و می‌توانید در آن جزئیات فراوانی از بازی Sea of Thieves و نیم‌نگاهی به بازی‌های محبوبی چون PUBG پیدا کنید.

سری Inside Xbox مجددا پخش خود را آغاز کرد و در نخستین اپیزود از آن جزئیات فراوانی از بازی‌هایی چون Sea of Thieves و Far Cry 5 به چشم می‌خورد. محصول استودیوی Rare یعنی Sea of Thieves بیشتر مدت زمان برنامه را به خود اختصاص داد و اطلاعات مختلفی پیرامون آن منتشر شد. این بازی در تاریخ بیستم مارس (بیست و نهم اسفند) منتشر خواهد شد. لری هرب یا همان Major Nelson، پیرامون این بازی با برخی از اعضای استودیوی Rare صحبت کرد و درباره‌ی موضوعاتی چون موسیقی بازی، قابلیت کراس پلی میان پلتفرم پی سی و ایکس باکس وان و اینکه چگونه تیم Rare روند ساخت بازی را طی کرد، سوالاتی پرسید.

در حالی که مدت زمان زیادی از نمایش صرف صحبت درباره‌ی Sea of Thieves شد، چندین بازی دیگر نیز به نمایش درآمدند. بخشی از نمایش به گفت‌وگوی میجر نلسون با سازندگان بازی Far Cry 5 اختصاص یافت. آن‌ها درباره‌ی یکی از رویدادهای این بازی و همچنین شخصیت منفی اصلی یعنی جوزف سید صحبت کردند.

دیگر بخش نمایش به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds و موفقیت‌هایش به عنوان یکی از بازی‌هایی که به صورت دسترسی زودهنگام برای ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، اختصاص یافت. در این گفت‌وگو همچنین مشخص شد که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی در فصل بهار، میزبان سرورهای تست جدیدی خواهد شد.

در این برنامه همچنین مشخص شد که بازی Cities: Skylines به‌زودی به برنامه‌ی Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. این بازی تنها اثری نیست که قرار است در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) به این سرویس اضافه شود، اما جزئیات دیگر بازی‌ها هنوز به طور کامل منتشر نشده.

شما می‌توانید آرشیو کامل این نمایش را در کانال یوتیوب ایکس باکس مشاهده کنید. طول برنامه تقریبا دو ساعت است و در آن درباره‌ی بازی‌های مختلفی سخن گفته می‌شود. میجر نلسون قول داده جزئیات قسمت ماه آوریل این نمایش در هفته‌های پیش رو اعلام شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده