نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

فیلم Justice League دنباله مستقیم Batman v Superman: Dawn of Justice خواهد بود

این‌طور که به نظر می‌رسد، فیلم Justice League (لیگ عدالت) روایت‌کننده‌ اتفاقات پس از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) خواهد بود.

تقریباً همگی کم‌وبیش می‌دانیم که فیلم ابرقهرمانی و کمیکی Justice League قرار است بخش‌هایی از داستان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت - ۲۰۱۶) را دنبال کند، ولی اکنون این‌طور به نظر می‌رسد که این فیلم در واقع دنباله‌ای مستقیم بر داستان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice است.

ادامه متن، بخش مهمی از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice را لو می‌دهد

 

بدون شک مرگ شخصیت سوپرمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice یکی از بخش‌های اصلی فیلم Justice League خواهد بود و دیگر روایت‌های به نمایش‌درآمده در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice نیز بخش‌های زیادی از فیلم جدید را به خود اختصاص خواهد داد. طبق گزارش جدیدی که سایت توتال فیلم (Total Film) بدان پرداخته است، از فیلم جدید به‌عنوان دنباله‌ای مستقیم بر داستان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice یاد شده است. این نکته را هم باید در نظر گرفت که این فیلم شاید پایانی بر سه‌گانه شخصیت سوپرمن باشد که با فیلم Man of Steel (مرد پولادین - ۲۰۱۳) بازگشتی دوباره به سینما داشت. بین تئوری‌های مطرح‌شده در مورد آینده شخصیت سوپرمن، این تئوری تا حدودی منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

Superman

در هر صورت گویا خیلی سریع‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم شاهد رستاخیز کلارک کنت خواهیم بود. البته اینکه در پایان چه سرنوشتی برای این شخصیت در نظر گرفته شده است هنوز مشخص نیست. پیش از این، مجلات با ذکر جمله تبلیغاتی فیلم Justice League با مضمون از خودگذشتگی سوپرمن و فدا کردن خود برای روز رستاخیز، تا حدودی به داستان فیلم Justice League اشاره کرده بودند. با اینکه این جمله تبلیغاتی چندان واضح نیست، ولی اگر سوپرمن توانسته از مرگ بازگردد، احتمالاً به‌سرعت هم خواهد توانست به دیگر اعضای لیگ عدالت بپیوندد تا بار دیگر شاهد حضور این شخصیت در صحنه‌های اکشن این فیلم ابرقهرمانی باشیم.

 

پایان اسپویلر

در هر حال برای ابهام‌زدایی از آینده شخصیت سوپرمن باید تا اکران فیلم Justice League منتظر بمانیم. این حدس و گمان‌های مجلات و سایت‌های مختلف پیش از اکران فیلم، سؤالات زیادی را برای همه ایجاد کرده است و البته هیجان را برای دیدن چگونگی آغاز روایت داستانی فیلم جدید افزایش داده است.

در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش زن شگفت‌ انگیز، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور خواهند داشت. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردون) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۶) به روی پرده‌ سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده