نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

فروش نینتندو سوییچ از ۴.۵ میلیون دستگاه عبور کرد

کنسول نینتندو سوییچ توانست در چهار ماه اول عرضه حدود پنج ‌میلیون دستگاه بفروشد. دیگر محصولات نینتندو نیز در این بازه‌ی زمانی آمار فروش خوبی داشتند.

طبق گزارش فروش منتشر شده از چهار ماه نخست عرضه‌‌ی کنسول نینتندو سوییچ، این کنسول از زمان عرضه در ماه مارس تاکنون موفق به فروش حدود پنج میلیون واحد شده است. کمپانی ژاپنی نینتندو اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ تا پایان ماه ژوئن آمار فروش ۴.۷ میلیون واحد را به ثبت رسانده است. کمپانی نینتندو انتظار دارد که تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۸ کنسول نینتندو سوییچ موفق شود آمار فروش ۱۰ میلیون واحد را به ثبت برساند.

از سوی دیگر و در قسمت آمار فروش بازی‌ها، پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ یعنی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانسته موفق به فروش ۳.۹۲ میلیون نسخه تا پایان ماه ژوئن شود. البته این آمار کاملا دقیق نیست؛ چرا که این بازی برای کنسول Wii U هم عرضه شده است. دیگر بازی موفق نینتندو سوییچ یعنی Mario Kart 8 Deluxe موفق به فروش ۳.۵ میلیون نسخه تا پایان ماه ژوئن شد. بازی Arms اما نتوانست مانند دیگر بازی‌های نینتندو سوییچ موفق عمل کند و با فروش تنها ۱.۱۸ میلیون نسخه، بدترین عملکرد را بین بازی‌های نینتندو سوییچ داشت. جدیدترین بازی نینتندو یعنی Splatoon 2 در این گزارش قرار نمی‌گیرد؛ چرا که این بازی در ماه جولای عرضه شده است و این گزارش فروش مربوط به آمار فروش محصولات شرکت نینتندو تا پایان ماه ژوئن است.

این آمار قوی در فروش برای کنسول نینتندو تنها مربوط به ماه‌های اخیر نیست؛ بلکه کنسول نینتندو سوییچ در ماه عرضه هم توانست فروش خوبی را تجربه کند. این کنسول در اولین ماه عرضه‌اش یعنی مارس موفق به ثبت آمار فروش ۲.۷۴ میلیون واحد شد. آمار فروشی که تا به اینجا خواندید آماری بود که از خرده‌فروشان به دست آمده است. در گزارش امروز نینتندو آمده است که از زمان عرضه‌ی کنسول تا پایان ماه ژوئن، ۲ میلیون واحد هم به مصرف‌کنندگان فروخته شده است. این گزارش نشان از روند رو به رشد کنسول نینتندو سوییچ در بخش فروش دارد. البته یکی از مشکلاتی که هنوز هم نینتندو سوییچ با آن دست و پنجه نرم می‌کند کمبود موجودی این دستگاه برای ارسال به خرده‌فروشان است.

شما می‌توانید بررسی متنی و ویدیویی کنسول نینتندو سوییچ و همچنین بررسی متنی و ویدیویی بازی The Legend Of Zelda: Breath of the wild را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده