// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳

معرفی بازی موبایل Raider Legend

بازی اندروید و آیفون Raider Legend یک نقش‌آفرینی کامل با مراحل متنوع و گرافیکی زیبا است.

پیش از این نیز بازی‌های نقش آفرینی مختلفی را در زومجی معرفی کرده‌ایم. از جمله این بازی‌های می‌توان به بازی اندروید و آیفون Crusaders of light اشاره کرد که بازیکنان را در محیطی کاملا سه بعدی به مبارزه‌ای با اهریمن ‌می‌برد. در این بازی می‌توانستید با انتخاب شخصیت اصلی خود از میان سه کلاس وارد جهانی عظیم برای انجام ماموریت‌های مختلف شود. این بازی با تنظیمات گرافیکی پر جزئیاتی که ارائه می‌داد، شرایط را برای اجرای روی گوشی‌های موبایل با رده‌های مختلف ممکن می‌کرد. این بار اما می‌خواهیم یک بازی نقش‌آفرینی متفاوت را معرفی کنیم که با حال و هوایی شبیه به بازی دیابلو، گیم‌پلی طولانی مدت را در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

بازی Raider Legend

ترکیب آیتم‌‌‌ها، ارتقاء‌ شخصیت و جهانی عظیم در بازی Raider Legend در انتظارتان است

با ورود به بازی Raider Legend باید با استفاده از نرم‌افزار عبور از تحریم دیتاهای لازم برای ورود به محیط بازی را دانلود کنید. بعد از دانلود این دیتاها می‌توانید بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی و با اینترنت ایران وارد بازی شوید. اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند ویژگی‌های بصری زیبای Raider Legend است. شخصیت‌ها در چهار کلاس، ظاهر، قدرت و جلوه‌های بصری منحصر به فردی دارند. داستان بازی پیرامون مبارزه با نیروهای شیطانی می‌گذرد و بیشتر باید با صحبت با ان‌پی‌سی‌ها، ماموریت‌های آنها را انجام دهید. Raider Legend در حقیقت یک بازی MMORPG است و طبق ادعای توسعه‌دهنده هرچند یک بازی رایگان محسوب می‌شود، اما قدرت‌های آن بالانس شده و در دسته‌ی بازی‌های Pay to Win قرار نمی‌گیرد.

نقشه‌ Raider Legend گسترده‌ و برای یک بازی موبایل منحصر به فرد است. در جریان تجربه بازی با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان روبه‌رو می‌شوید و باید ماموریت‌هایی را در ۱۷ نقشه‌ بزرگ از جمله شهر گم شده انجام دهید. باتوجه به تماما آنلاین بودن Raider Legend، طبیعی است که حالت PVP در این بازی پشتیبانی می‌شود و بازیکنان می‌توانند به صورت Real-time در حالت‌های 1v1، 3v3 و 5v5 به مصاف یکدیگر بروند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بازی‌نقش‌آفرینی وجود آیتم‌های شخصی‌سازی است که Raider Legend نیز از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان مثال، با ورود به هر مبارزه و به پایان رساندن ماموریت تعیین شده جایزه‌ای را دریافت می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید سکه لازم برای افزایش قدرت سلاح‌، زره، دستکش یا کفش شخصیت اصلی را به دست بیاورید. با ارتقاء این ویژگی‌ها و جمع کردن غارت‌ها، امکان یکی کردن آیتم‌ها و ساخت آیتمی قدرتمند و بعضا کمیاب را به دست خواهید آورد که برای رویارویی با باس‌ها ضرروی هستند.

بازی Raider Legend

ویژگی مهمی که برای نخستین بار توسط کمپانی نت‌ماربل وارد دنیای بازی‌های موبایل شد، امکان بازی خودکار یا Auto-Play است که در Raider Legend نیز این قابلیت در دسترس قرار گرفته است. با روشن کردن «بازی خودکار»، هوش مصنوعی کنترل را به دست گرفته و به انجام ماموریت‌ها می‌پردازد. البته هنوز هم این شما هستید که باید انتخاب کنید که کدام یک از ویژگی‌های شخصیت اصلی ارتقاء پیدا کند. دشمنان Raider Legend آن قدر متفاوت هستند که به خاطر سپردن آنها بسیار مشکل است. اما متاسفانه هوش و فیزیک بسیار ضعیفی دارند و گاهی یک جا ایستاده و حتی به شما حمله هم نمی‌کنند. شخصیت‌های NPC نیز بسیار متفاوت هستند و هر کدام‌شان طراحی متفاوتی دارند. ماموریت‌‌های بازی احتمالا بعد از مدتی بازیکن را خسته‌ می‌کنند. با این حال هنوز هم جذابیت‌های گیم‌پلی و آیتم‌های پرشمار بازی می‌تواند دلیلی بر ادامه بازی باشد.

با پیشروی و ارتقاء شخصیت، الهه‌ها نیز در بازی به کمک‌تان می‌آیند. شما همچنین قادر به ارتقاء مهارت‌های قهرمان داستان خواهید بود و با افزایش سطح مهارت‌های جدیدی را به دست می‌آورید. بازی Raider Legend نمونه‌ای از یک بازی نقش‌آفرینی زیبا و البته آنلاین است و بازیکنان را ساعت‌ها مشغول می‌کند. با این حال بازی می‌توانست با ماموریت‌های متفاوتی که ارائه می‌داد، مانع تکراری شدن برای بازیکن شود. Raider Legend یک بازی باکیفیت و البته رایگان است که بدون خریدهای درون برنامه‌ای می‌توانید در آن پیشروی کنید و به راحتی به افزایش سطح شخصیت اصلی بپردازید. اگر سرتان شلوغ است،‌ ویژگی بازی خودکار Raider Legend را فعال کنید و به تماشای مبارزه نورانی شخصیت اصلی بنشیند. درصورتی که عاشق رویارویی با بازیکنانی در سراسر جهان هستید، این بازی نقش‌آفرینی از این ویژگی نیز با سرورهای متفاوت و ذخیره‌سازی ابری پشتیبانی می‌کند.

بازی Raider Legend

دانلود بازی Raider Legend


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده