نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ شروع به کار سرویس Xbox Game Pass مشخص شد

تاریخ شروع به کار سرویس Xbox Game Pass مشخص شد و امکان استفاده رایگان از آن به مدت ۱۴ روز وجود خواهد داشت.

طبق صفحه رسمی ایکس‌ باکس در فیسبوک، سرویس Xbox Game Pass از تاریخ یک ژوئن (۱۱ خرداد) آغاز به کار خواهد کرد و در هنگام شروع به کار بیش از ۱۰۰ بازی خواهد داشت. همچنین امکان استفاده رایگان از آن به مدت ۱۴ روز وجود دارد. البته تاریخ مذکور مخصوص مشترکین عادی ایکس‌باکس وان بوده و در صورتی که از مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد باشید، همین امروز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

در صورتی‌که اخبار ایکس‌باکس را دنبال کرده باشید، می‌دانید که ماه فبریه، مایکروسافت از سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرد؛ یک سرویس بازی اشتراکی جدید که به شما امکان دسترسی کامل به بیش از ۱۰۰ بازی در ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 را از طریق قابلیت backward compatible می‌دهد و حق اشتراک آن ماهانه ۹.۹۹ دلار است. نحوه کار این سرویس به این صورت است که هر ماه به صورت چرخشی بازی‌های جدیدی به این سرویس افزوده می‌شوند و برخی خارج می‌شوند، بنابراین می‌توانید هر ماه به چندین بازی جدید دسترسی پیدا کنید.

این سرویس که برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان در دسترس است، فقط اشتراک ماهانه دارد. در ضمن سرویس Xbox Game Pass یک سرویس استریم نبوده و به همین علت می‌توانید بازی‌ها را دانلود کنید، با این حال دانلود کردن بازی‌ها شما را صاحب آن‌ها نمی‌کند، اما در صورت تمدید اشتراک خود می‌توانید به تجربه آن‌ها بپردازید. هنگامی که یک بازی را دانلود کنید، امکان تجربه آفلاین آن به مدت ۳۰ روز وجود دارد.

از دیگر مزایای سرویس Xbox Game Pass می‌توان به تخفیفات آن اشاره کرد که امکان خرید تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان موجود در این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف و بسته‌های الحاقی و سیزن‌پس با ۱۰ درصد تخفیف وجود دارد. تخفیفات فقط در صورتیکه بازی در فهرست سرویس باشند اعمال خواهند شد.

فهرست کامل اولین بازی‌های موجود در این سرویس مشخص نشده‌اند، اما حضور برخی از آن‌ها مانند بازی Halo 5، بازی Payday 2 و بازی LEGO Batman قبلا تایید شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استفاده از سرویس اینجا و برای اطلاع از نحوه دانلود و تخفیفات به اینجا مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده