نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

انتشار بازی Ace Combat 7 تا سال 2018 تاخیر خورد

انتشار بازی Ace Combat 7: Skies Unknown طبق اعلام باندای نامکو تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که انتشار جدیدترین بازی از سری Ace Combat، یعنی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown، با تاخیر مواجه شده و در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود. Ace Combat از مجموعه بازی‌های قدیمی و محبوب متمرکز بر نبردهای هوایی به شمار می‌رود.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown ابتدا به عنوان یک بازی هواپیمایی انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی شده بود. سپس در ماه ژانویه گذشته بود که باندای نامکو اعلام کرد این بازی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود. با این حال، برخی عناصر بازی، مانند ماموریت‌های واقعیت مجازی که با استفاده از پلی‌استیشن VR می‌توان به تجربه آن‌ها پرداخت، همچنان در انحصار پلی‌ا‌ستیشن 4 باقی خواهد ماند. در حالی که تاکنون به تاریخ انتشار دقیق بازی اشاره نشده است، قرار بود این بازی هواپیمایی در سال ۲۰۱۷ عرضه شود؛ اما انتشار بازی به سال ۲۰۱۸ موکول شده تا سازندگان بتوانند به چشم انداز مورد نظرشان برای آن دست پیدا کنند.

کازوتوکی کونو، تولیدکننده بازی Ace Combat 7، در یک نامه به طرفداران مجموعه با دقت به شرح علت تاخیر در انتشار بازی پرداخت:

ترکیب آنریل انجین 4 و قدرت سخت‌افزار رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل حاضر عینا برای ما فرصت‌های بسیار فراوانی را جهت ساخت بهترین تجربه Ace Combat تاکنون فراهم کرده است.

بازی Ace Combat 7 با هدف بازگشت به ریشه‌های این مجموعه در دست ساخت است و جهان واقعی را که در آخرین بازی منتشر شده از مجموعه دیدیم، رها کرده و مجددا به دنیای Strangereal بازی‌های قدیمی بازگشته است. در ضمن باندای نامکو تایید کرد که اولین نمایش از گیم‌پلی و ماموریت‌های غیر واقعیت مجازی بازی، در نمایشگاه E3 امسال ارائه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده