// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Siege Raid

بازی اندروید Siege Raid با الهام از برخی ویژگی‌های بازی Clash Royale، گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

باز‌ی‌ کلش رویال هرچند در دسته‌ بازی‌های کارتی قرار می‌گیرد؛ اما از نظر مکانیک گیم‌پلی تفاوت‌های زیادی با بازی‌‌های محبوبی مانند هارت‌استون دارد. در حالی که در بازی‌ هارت استون تنها باید کارت‌هایی را براساس توانایی، میزان سلامت و قدرت ضربه بازی کنید، در بازی‌ کلش رویال نه‌تنها نوع کارت اهمیت دارد، بلکه مکان استقرار کارت‌ها و نحوه‌ پشتیبانی از نیروها هم از اهمیت زیادی برخوردار است. این تفاوت مکانیک باعث شده تا مانند بازی Clash of Clans، بازی Clash Royale هم بتواند محبوبیت‌ بسیاری را میان بازیکنان پیدا کند. این روزها محبوبیت یک بازی نتیجه‌ای جز ساخت نمونه‌های مشابه از سوی استودیوهای دیگر ندارد. یکی از بازی‌های جدیدی که از نظر مکانیک و ویژگی‌ها شباهت زیادی به بازی Clash Royale دارد، بازی اندروید Siege Raid، ساخته‌ استودیوی دی‌اچ گیمز، است.

بازی Siege Raid

بازی از جهات زیادی یک کپی از کلش رویال محسوب می‌شود

در Siege Raid باید در دو حالت آنلاین و آفلاین با حریف روبه‌رو شوید. در بدو ورود، بازی از شما می‌خواهد تا یکی از سه نژاد الف، اورک یا انسان‌ را انتخاب کنید. هر نژاد دارای کارت‌های منحصربه‌فردی است و برتری‌هایی را نسبت به نژاد دیگر دارد؛ به عنوان مثال، در حالی که الف‌ها بیشتر روی نبرد از راه دور تمرکز دارند، نژاد انسان‌ در حد وسط است و توانایی‌های متعادلی را نسبت به الف و اورک دارد. با انتخاب نژاد و فراگیری آموزش‌ها به سرعت وارد بخش تک‌نفره می‌شوید و باید با حریف مبارزه کنید. برخلاف بازی کلش رویال که اکسیر به عنوان منبعی برای استقرار کارت‌ها است، در بازی Siege Raid باید با جمع‌آوری چوب، نیروهای قدرتمند بیشتری را احضار کنید. در حالی که در کلش رویال نقشه بازی همواره ثابت است، در بازی Siege Raid اما نقشه با هر رقابت، ظاهر جدیدی به خود می‌گیرد. از سوی دیگر، هر نژاد دارای تعداد مشخصی کارگر است که با جمع‌آوری چوب، شما را در احضار سریع‌تر نیروها کمک می‌کنند. در حالی که در نژاد الف تنها دو کارگر یا Fairy در دسترس است، نژاد انسان می‌تواند سه کارگر را احضار کند.

شما با پیروزی در هر رقابت، پک‌های ویژه‌ای را به دست می‌آورید که مشابه با صندوق‌های کلش رویال، برای باز کردن‌شان باید مدت زمانی را صبر کنید. از سوی دیگر قبل از ورود به هر نبرد، انتخاب چیدمان کارت‌ها ضرروی است. بازیکنان در هر نبرد تنها می‌توانند هشت کارت را بردارند و در طول رقابت قادر به تغییر کارت نیستند. از طرف دیگر در حالت آرنا می‌توانید به مصاف سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان بروید. مدت زمان هر نبرد سه دقیقه و ۳۰ ثانیه است و با نزدیک شدن به پایان زمان تعیین‌شده، هر بازیکن دو برابر چوب بیشتر را برای شکست دادن حریف به دست می‌آورد. بازیکنی که بتواند سه سازه‌ی حریف را از بین ببرد پیروز رقابت است و در نهایت جایزه‌ را دریافت خواهد کرد.

بازی Siege Raid

بازی Siege Raid در کنار گیم‌پلی جذاب، طراحی و انیمیشن‌های زیبایی هم دارد. تغییر آرنا‌ها در هر رقابت و تنوع نیروها و حضور سه نژاد با توانایی‌ها و کارت‌های منحصربه‌فرد، این بازی را ارزشمند می‌کند. شما به راحتی حتی با اینترنت موبایل می‌توانید به کارزار پا بگذارید و با حریف روبه‌رو شوید. بازی همچنین باس‌های قدرتمندی را در خود جای می‌دهد که روبه‌رو شدن با آنها استراتژی و مهارت می‌خواهد. دی‌اچ گیمز ماموریت‌هایی را هم به صورت روزانه برای بازیکنان در نظر گرفته‌ است.

بازی Siege Raid محصولی باکیفیت از استودیویی نه‌چندان شناخته شده است که هرچند یک تقلید از کلش رویال به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا روزها به سرگرم کردن بازیکنان ادامه دهد. اگر از بازی کلش رویال خسته‌ شده‌اید یا به دنبال یک بازی با مکانیک‌‌های مشابه هستید، Siege Raid همان بازی موبایلی است که منتظرش بوده‌اید.

| |

دانلود بازی Siege Raid


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده