// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

بازی Duck Game را به مدت محدود رایگان تجربه کنید

به دنبال تجربه یک بازی جدید می‌گردید؟‌ اکنون فرصت مناسبی برای تجربه رایگان بازی چندنفره Duck Game است.

یک هفته‌ی دیگر گذشت و این بار نوبت به بازی Duck Game رسیده تا برای مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس کاربران استیم قرار بگیرد. بازی Duck Game محصولی متفاوت و چند نفره از استودیوی Adult Swim Games است که در آن باید در نقش اردک‌ها به نبرد با سایر دوستان‌تان بروید. در حقیقت داستان بازی در رابطه با وحشی شدن اردک‌ها برای رسیدن به شکوه و عظمت است؛ جایی که آنها با برداشتن شاتگان و سلاح‌های دیگر به نبردی خونین می‌روند. وجود بخش دو تا چهار نفره به صورت آنلاین و لوکال، چالش‌های ویژه تکنفره و وجود بیش از ۵۰ سلاح و مرحله برای تجربه، تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی دوبعدی اکشن هستند. شما همچنین با استفاده از قابلیت ویرایش مرحله می‌توانید مراحل منحصربه‌فردی را ایجاد کنید.

به دنبال عرضه این بازی آنلاین در سال ۲۰۱۵،‌ ساخته ادالت سوییم گیمز به خوبی توانست نقدهای مثبتی را از منتقدین دریافت کند. این بازی تنها تا پایان امروز به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد داشت. با پایان یافتن آخر هفته رایگان استیم، شما می‌توانید تا روز دوم مه (۱۲ اردیبهشت) این بازی را با نصف قیمت، با هزینه ۶.۵۰ دلار، خریداری کنید.

در دیگر اخبار بازی، شما اکنون می‌توانید بازی‌هایی مانند بازی Ghost Recon: Wildlands را با قیمت ۴۸ دلار، بازی The Culling را با قیمت ۱۶.۷۴ دلار و مجموعه بازی Sniper Elite را با قیمت‌های متفاوتی از طریق استیم خریداری و دانلود کنید.

بازی Duck Game

بازی Duck Game


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده