// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

معرفی بازی موبایل Build a Bridge

اگر به دنبال یک بازی با ارزش تکرار بالا هستید، بهتر است حتما با بازی موبایل Build a Bridge آشنا شوید.

معمولا بازی‌های فکری و معمایی، همواره سعی دارند تا هوش و خلاقیت شما را به چالش بکشند؛ اما گاهی اوقات آثاری هم در این ژانر دیده می‌شود که بیشتر نیازمند تجربه و علم هستند. بازی Build a Bridge قطعا یکی از همین آثار است که در کنار گرافیک هنری بسیار خوبش، تجربیات دیداری و علم مهندسی شما را به چالش می‌کشد. برای ساختن یک پل در یک بازی لزومی ندارد که حتما مهندس سازه باشید؛ فقط کافی است که شکل پل‌های روزمره‌ای را که می‌بینید به‌یاد آورید و کمی هم از علم فیزیک سر دربیاورید.

Build a Bridge

تاکنون بازی‌های معروف زیادی در زمینه پل‌سازی وجود داشته‌اند؛ اما Build a Bridge کمی متفاوت‌تر و جالب‌تر است. دلیلش هم چالش‌هایی است که بازی در قسمت سندباکس (Sandbox Mode) پیش روی شما می‌گذارد و این‌بار دیگر باید علاوه تجربیات، از ذهن و خلاقیت خود هم بهره ببرید.

ابتدا باید این را در نظر داشته باشید که با پول محدودی که دارید، هر چقدر مصالح کمتری مصرف کنید امتیاز بیشتری هم خواهید داشت. حال اگر با همین محدودیت‌های اولیه سازگار شوید و سه ستاره به‌دست آورید، می‌توانید وارد حالت Sandbox شوید و این‌بار خلاقیت خود را برای پیاده کردن قوانین سختگیرانه در سازه خود، بیازمایید. در حالت سندباکس، خلاف حالت اولیه، دیگر محدودیتی برای خرج کردن پول ندارید؛ اما باید قوانینی مانند تحمل تنش کمتر، استفاده از مصالحی معین و دیگر موارد را رعایت کنید.

یکی از نکات مثبت بازی که در حین انجام دادن تست روی سازه خود با آن روبه‌رو می‌شوید، استفاده از زوایای دید مختلف است. شما حتی می‌توانید از دید راننده خودرو هم عبور از پل را مشاهده کنید که در نوع خود جالب است. اگر در مواردی هم واقعا هیچ راهی به ذهنتان نرسید و به اصطلاح شطرنجی «آچمز» شدید؛ می‌توانید با خرج کردن امتیازاتی که به دست آورده‌اید، راهنمایی شوید. البته می‌توانید به جای استفاده از امتیازات خود، با تماشای یک ویدیوی تبلیغاتی هم همین راهنمایی را دریافت کنید.

پلی که شما در این بازی می‌سازید همیشه لازم نیست که یک پل کامل باشد؛ حتی یک پل ناقص که خودرو بتواند با پرش از روی آن به سمت دیگر برود هم کافی هست. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوان ایده‌های دیوانه‌واری پیاده کرد. همچنین در برخی مراحل، شما پل‌هایی می‌سازید که دو-منظوره هستند؛ یعنی علاوه بر اینکه باید خودروها به‌راحتی بتوانند از آن عبور کنند، کشتی‌ها نیز باید توانایی عبور از زیر پل را داشته باشند.

Build a Bridge

به طور کلی، بازی اندروید و آیفون Build a Bridge عنوان متفاوت و جالبی در سبک خودش است که نه‌تنها مراحل کمی ندارد، بلکه تک تک مراحل آن نیز بارها ارزش تکرار دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای دانلود این بازی با توجه به سیستم‌عامل مورد استفاده، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود بازی Build a Bridge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده