// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

کیفیت گرافیک بازی Mass Effect: Andromeda کاهش یافته است

مقایسه گرافیکی که از بازی Mass Effect: Andromeda انجام شده است، خبر از دانگرید گرافیک این بازی نسبت به نمایش‌های اولیه می‌دهد.

به واسطه Origin Access و EA Access دارندگان رایانه‌ های شخصی و ایکس‌باکس وان، از دو روز پیش می‌توانستند بازی Mass Effect: Andromeda را به مدت ۱۰ ساعت تجربه کنند. در همین راستا یکی از کاربران این دو سرویس می‌توانستند نگاهی به گرافیک و دنیای بازی داشته باشند.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یک یوتیوبر مقایسه گرافیکی بین نسخه اصلی، و تریلرهای بازی Mass Effect: Andromeda انجام داده است که بر اساس این مقایسه، ظاهرا استودیو بایوور، سازنده این بازی، تغییرات در طراحی شخصیت‌ها نظیر شخصیت Asari انجام داده است که در نسخه نهایی، چهره وی کاملا آبی رنگ است. همچنین در این مقایسه مشخص شده است که گرافیک بازی نسبت به قبل، دانگرید شده است.

برخی از جزئیات محیطی و انیمیشن‌ها و جزئیت چهره‌ شخصیت‌ها در نسخه نهایی تغییر کرده‌اند که ظاهرا استودیو بایوور برای رسیدن به بهترین عملکرد و فریم ریت مورد نظر، مجبور به کاهش کیفیت آن‌ها شده است. در ادامه می‌توانید این مقایسه گرافیکی را مشاهده کنید.

| |

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین ۱۳۹۶ (۲۱ مارس) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده