// چهار شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

عرضه بازی Overwatch برای نینتندو سوییچ چالشی شدیدا بزرگ است

جف کپلن اخیرا اعلام کرده که ساخت بازی Overwatch بر روی نینتندو سوییچ شدیدا چالش برانگیز است.

یکی از شایعاتی که اخیرا فضای دنیای بازی‌های ویدیویی را پر کرده، این است که آیا بازی Overwatch برای کنسول تازه عرضه شده نینتندو سوییچ عرضه می‌شود یا نه. در همین راستا جف کپلن، کارگردان این بازی، در پاسخ به یکی از پست‌های انجمن ردیت که در مورد عرضه شدن بازی Overwatch برای نینتندو سوییچ است نوشت:

توسعه بازی Overwatch بر روی نینتندو سوییچ برای ما بسیار چالش برانگیز است ولی، ما همیشه ذهن خود را برای توسعه بازی بر روی پلتفرم‌های ممکن باز گذاشته‌ایم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا نباید انتظار داشته باشیم که حداقل در آینده نزدیک شاهد عرضه بازی Overwatch بر روی کنسول نینتندو سوییچ باشیم. شاید در آینده آن‌ها بتوانند چالش‌های ممکن را از بین ببرند. همچنین در ادامه جف کپلن افزود که وی به شخصه از نینتندو سوییچ خوشش می‌آید و کنسول نینتندو 3DS دومین پلتفرم مورد علاقه وی به حساب می‌آید.

از دیگر اخبار حول بازی Overwatch، می‌توان به صحبت‌های اخیر کارگردان این بازی در مورد افراد متقلب اشاره کرد. جف کپلن در این باره می‌گوید:

استفاده از کارهای ناپسند در جهت بدست آوردن XP در بازی‌های شخصی سازی شده یا سایر قسمت‌ها اصلا کار درستی نیست. این که در حال شفاف سازی این موضوع هستم بخاطر این است که می‌خواهم به صورت خیلی جدی با این افراد برخورد کنم. اگر بازی شخصی سازی شده‌ای بسازید تا بازیکنان بتوانند با AFK شدن خود XP جمع آوری کنند، خطر بن شدن اکانت خود را به جان خریده‌اید. همچنین از اسم‌های مختلفی برای بازی‌های خود استفاده نکنید که بازیکنان را برای انجام این چنین کارهایی به خود جذب کند و در آخر تمامی این صحبت‌ها را جدی بگیرید زیرا پای بن شدن اکانت‌تان در میان است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده