// دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

اکانت افراد متقلب در بازی Overwatch بن خواهد شد

از این پس سیستم کیک کردن بازیکنان نیز به Custom Matchهای بازی Overwatch اضافه و افراد متقلب بن خواهند شد.

اگر تا به امروز از روش‌های مختلف برای بدست آوردن XP در بازی Overwatch استفاده می‌کردید، بهتر است روش خود را تغییر دهید. یکی از این روش‌ها این بود که بازیکنان در بازی‌های شخصی سازی شده، بازیکن خود به حالت Afk رها می‌کردند و در آخر امتیاز بازی برای آن‌ها نیز محاسبه می‌شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، جف کاپلن، کارگردان بازی Overwatch، در انجمن این بازی نوشته است که کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر این بازی، در آینده برنامه‌هایی برای این بخش در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کیک کردن بازیکنان اشاره کرد.

جف کاپالن در این باره می‌گوید:

این واقعا برای ما ناامید کننده است که بازیکنان به واسطه غیر فعال شدن خود سعی می‌کنند تا XP بیشتری دریافت کنند. همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید، Skirmish یک حالتی است که در بازی‌های شخصی سازی شده پاداش خاصی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد. حال از این پس یک زمان برای افراد AFK نیز در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

استفاده از کارهای ناپسند در جهت بدست آوردن XP در بازی‌های شخصی سازی شده یا سایر قسمت‌ها اصلا کار درستی نیست. این که در حال شفاف سازی این موضوع هستم بخاطر این است که می‌خواهم به صورت خیلی جدی با این افراد برخورد کنم. اگر بازی شخصی سازی شده‌ای بسازید تا بازیکنان بتوانند با AFK شدن خود XP جمع آوری کنند، خطر بن شدن اکانت خود را به جان خریده‌اید. همچنین از اسم‌های مختلفی برای بازی‌های خود استفاده نکنید که بازیکنان را برای انجام این چنین کارهایی به خود جذب کند و در آخر تمامی این صحبت‌ها را جدی بگیرید زیرا پای بن شدن اکانت‌تان در میان است.

طبق صحبت‌های کاپلن بن شدن اکانت متخلفان، تنها بخشی از مجازاتی است که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و در آینده موارد بیشتری نیز به لیست مجازات‌های بازیکنان متخلف اضافه خواهد شد. همچنین در آخر وی به این مورد اشاره کرده است که اگر بازیکنان این موارد را رعایت نکنند، دریافت XP را از بازی‌های شخصی سازی شده حذف خواهد کرد و از تمامی بازیکنان خواهش کرده است که متخلفان را در طول بازی‌های خود گزارش کنند تا بهتر بتوان آن‌ها را شناسایی کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده