نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی اندروید Air Storm HD Beginning

با زومجی و معرفی بازی اندروید Air Storm HD Beginning همراه باشید که سبکی مشابه بازی Sky Force دارد.

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل را می‌توان بازی Sky Force دانست؛ بازی‌ای که نسخه Reloaded آن چندی پیش برای اندروید و آیفون عرضه شد و می‌توانید معرفی آن را در زومجی بخوانید. این سبک از بازی‌ها که در آن باید یک هواپیما را کنترل کرد و دشمنان را از بین برد، از گذشته محبوبیت زیادی داشته‌اند. امروز در زومجی بازی اندروید رایگان Air Storm HD Beginning را معرفی خواهیم کرد که در همین سبک و سیاق است و البته وقایع آن در دوران جنگ جهانی دوم رخ می‌دهند.

در بازی Air Storm HD Beginning که حجمی در حدود ‍۱۰۰ مگابایت دارد، ابتدا می‌توانید از بین سه هواپیمای موجود ارتش آمریکا یکی را انتخاب کنید. این هواپیما‌ها هریک نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند و برای مثال یکی سریع‌تر است و در عین حال قدرت دفاعی کمتری دارد و یکی دیگر سرعت‌ کم‌تر و در عوض قدرت بیشتری دارد. البته یک هواپیمای چهارم نیز وجود دارد که از هر نظر قوی‌تر از گزینه‌های دیگر است ولی بسیار گران بوده و سازندگان با قرار دادن آن در بازی، به نوعی گیمر‌ها را به پرداخت پول برای خرید آن تشویق می‌کنند. بازی روندی مرحله‌ای دارد و در طول مراحل که معمولا تنوع محیطی بالایی نیز دارند، باید انواع و اقسام نیرو‌های ارتش نازی را از بین ببرید. این نیرو‌ها شامل هواپیما‌های مختلف، تانک‌ها، ضد هوایی‌ها و حتی زپلین می‌شوند. برای این کار هواپیمای شما به یک مسلسل مجهز شده که به صورت خودکار شلیک می‌کند و یک بمب نیز دارید که می‌توان از آن برای از بین بردن نیرو‌های روی زمین استفاده کرد.

بازی اندروید Air Storm HD Beginning

بازی اندروید Air Storm HD Beginning

یکی از مواردی که باعث می‌شود Air Storm HD Beginning مخصوصا در اوایل بازی و زمانی که هنوز کاملا به آن عادت نکرده‌اید، کمی آزاردهنده شود، درجه سختی بسیار بالای بازی حتی در حالت Easy است. در بازی گاهی با صحنه‌هایی روبرو می‌شوید که واقعا امکان جاخالی دادن از تیر‌های دشمنان وجود ندارد و این امر باعث می‌شود تا در کل زیاد کشته شده و حتی مجبور به تکرار مرحله شوید. اما یکی از ویژگی‌های جالب این بازی، این است که می‌توان در طول مراحل ارتقا‌های مختلف را با استفاده از سکه‌هایی که جمع‌آوری می‌شوند، خریداری کرد. در قسمت خرید می‌توان قابلیت تعمیر را نیز خرید و با استفاده از آن شانس بیشتری برای پیروز شدن در مراحل خواهید داشت. ولی در کل با یک بازی سخت طرف هستیم.

یکی از دلایل این سختی را می‌توان رایگان بودن بازی دانست. به این صورت که سازندگان با این درجه سختی قصد دارند تا گیمر را به خرید هواپیما‌ی قدرتمندی که به آن اشاره کردیم تشویق کنند. اما حتی با وجود این مشکلات، باز هم تجربه بازی Air Storm HD Beginning لذت‌بخش است و پس از مدتی بازی کردن هم می‌توان با درجه سختی آن کنار آمد. این بازی همچنین از جلوه‌های بصری بسیار خوبی بهره می‌برد و موسیقی‌هایی با ریتم تند نیز در طول مراحل پخش می‌شوند که لذت بازی را دوچندان می‌کنند.

بازی اندروید Air Storm HD Beginning

بازی اندروید Air Storm HD Beginning

پس اگر به بازی Sky Force Reloaded یا آثار این سبک علاقه دارید، دانلود بازی Air Storm HD Beginning را پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Air Storm HD Beginning


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده