نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷

بازی Age of Empires: Definitive Edition تا تاریخ نامشخصی تاخیر خورد

در حالی که قرار بود Age of Empires: Definitive Edition این هفته منتشر شود، سازندگان از تاخیر انتشار آن تا سال ۲۰۱۸ خبر دادند. 

بازی Age of Empires: Definitive Edition که یک نسخه ارتقا‌یافته از اولین قسمت این سری محبوب استراتژی است، قرار بود در تاریخ ۲۷ مهر منتشر شود. با این حال در فاصله چند روز مانده به انتشار آن و در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان امروز اعلام کردند که این بازی تاخیر خورده است. 

استودیو فرگاتن امپایرز این خبر را با انتشار پستی در سایت رسمی خود اعلام کرد و گفت که هدف آن‌ها، انتشار بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ است. متن منتشر‌شده توسط سازندگان به شرح زیر است:

ما تصمیم گرفتیم که به جای انتشار بازی در تاریخ ۱۹ اکتبر، از کاربران بیش‌تری برای شرکت در نسخه بتای محدود Age of Empires: Definitive Edition دعوت کنیم. این کار باعث خواهد شد تا بتوانیم بخش‌های مختلف بازی را بهتر آزمایش کنیم. 

همچنین باید اعلام کنیم که فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نکرده‌ایم، اما هدف ما انتشار آن در اوایل سال ۲۰۱۸ است. در این فاصله باقی‌مانده اهمیت بیش‌تری به بازخورد‌های کاربران نسخه بتای محدود خواهیم داد و سعی خواهیم کرد کاری کنیم که نسخه نهایی بازی، همان تجربه‌ای باشد که طرفداران این سری انتظارش را دارند. 

Age of Empires: Definitive Edition اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2017 معرفی شد. این بازی علاوه بر داشتن بخش داستانی جدید، مواردی مثل گرافیک 4K و جلوه‌های صوتی کاملا بهبود‌یافته را ارائه خواهد کرد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت در نهایت در چه تاریخی این بازی انحصاری پی سی را منتشر خواهد کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده