// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

بروزرسانی جدید بازی Fallout 4 بزودی منتشر می‌ شود

بازی Fallout 4 بزودی یک بروزرسانی بر روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 دریافت خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی Fallout 4، اعلام کرد که طی روز‌های آتی یک بروزرسانی برای این بازی بر روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

این بروزسانی شامل یک پک تکسچر با کیفیت بسیار بالا بر روی رایانه‌های شخصی است که علاقه مندان می‌توانند آن را به صورت رایگان دریافت و دانلود کنند. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که حجم این پکیج بر روی پی‌سی ۵۸ گیگابایت خواهد بود. کمپانی بتسدا در این باره می‌گوید:

اگر سخت افزار پی‌سی شما قادر به اجرای این تکسچرها باشد، از نظر بصری بازی خیلی بهتر از قبل عمل خواهد کرد. همچنین اگر پس از دریافت بروزرسانی و مشاهده تکسچرها خواستید آن‌ها را غیرفعال کنید، می‌توانید از منوی اول بازی، تکسچر پک مورد نظر را غیرفعال کنید.

برای پلی‌استیشن 4 نیز این بروزرسانی، شامل پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 پرو و رزولوشن 1440p واقعی است. همچنین Draw Distanceهای مربوط به درختان، NPCهای بازی، چمن و علف‌ها و اشیاء نیز با پیشرفت‌هایی روبرو شده است. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه این بروزرسانی گفته نشده است و بتسدا فقط اعلام کرده که بزودی این بروزرسانی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده