نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تخفیف های این هفته بازی Grand Theft Auto Online اعلام شد

شرکت راک‌استار فهرست تخفیفات این هفته بازی Grand Theft Auto Online را اعلام کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

شرکت راک‌استار اخیرا رویداد جدیدی در بازی Grand Theft Auto V شروع کرده است و در این رویداد تخفیفات جدیدی برای بخش GTA Online در نظر گرفته است. در فهرست تخفیف‌های این بازی، بازیکنان می‌توانند لباس‌های رسمی تیم‌های فوتبال، مادهای فوتبالی، دوبرابر شدن پول‌های بازیکنان را با تخفیف خریداری کنند. همچنین بخش‌های جدیدی برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد گرفت. این بخش‌ها Running Back II و Cross the Line Iv و Inch by Inch III نام دارند. این بخش‌ها در قسمت بارگذاری بازی قرار گرفته شده است و بازیکنان با انتخاب بخش Adversary Modes 9 وارد این بخش خواهند شد.

براساس اعلام شرکت راک‌استار، بسیاری از موارد گران‌قیمت بازی GTA Online دارای تخفیف‌های ویژه‌ای هستند. تمامی قایق‌های سواری را می‌توان با نصف قیمت و موارد شخصی‌سازی قایق‌ها را با ۲۵٪ تخفیف خریداری کرد. همچنین تمامی املاک و دفاتر را نیز می‌توان با نصف قیمت و  آپارتمان‌های داخلی و دفاتر داخلی و مادهای ساختمانی را با ۲۵٪ تخفیف خریداری کرد.

همچنین محتواهای قابل دانلود The Cargobob و Buckingham Valkyre با ۵۰٪ تخفیف قابل خرید هستند (برای خرید این محتواها، بازیکنان باید محتوای The Human Labs Heist را به پایان رسانده باشند تا بتوانند این محتواها را خریداری کنند، در غیر اینصورت این محتواها شامل تخفیف نخواهند شد) و کسانی که علاقه دارند ماشین خود را در گاراژ Benny ارتقا بدهند یا با ماشین هم‌قیمت ماشین خود تعویض کنند، می‌توانند با ۲۵٪ تخفیف ماشین Banshee 900R را خریداری کنند.

GTA Online Sales

اتومبیل Banshee 900R هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و بازیکنان می‌توانند در مسابقات ماشین‌سواری در Downtown Loop شرکت کنند و نفرات اول تا سوم این مسابقات مبلغی برای خرید این اتومبیل به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد.

تمامی تخفیفات بازی GTA Online برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارند. این تخفیفات از امروز تا روز ۲۵ شهریور در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده