نویسنده: تیم زومجی
// چهار شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

نبرد کاراکترها: ماریو در برابر کلود استرایف (برنده: ماریو)

سومین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور ماریو محبوب و کلود استرایف مو طلایی برگذار می‌شود. کدام یک پیروز خواهند شد؟

در سومین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، کلود استرایف، این پسر ساکت و آرام اما مقتدر در نبردها، در برابر مردی قرار می‌گیرد که شاید برای میلیون‌ها نفر اولین کاراکتر محبوب دنیای گیم باشد. آیا ماریو، این لوله‌کش با تجربه اجازه حضور کلود استرایف جوان و آرام را به مرحله بعد خواهد داد؟

  • فرم زیر برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز مسابقه نبرد کاراکترهای زومجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به جوایز، روند برگزاری مسابقه و جدول آن به صفحه اصلی مسابقه مراجعه کنید.
  • لطفا فرم را تنها یک بار و با دقت پر کنید زیرا کد ملی تکراری در سیستم ثبت نمی‌شود و هنگام تقدیم جوایز، کد ملی شخص برنده با هویت آن تطابق داده می‌شود. پس در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه و برنده شدن در مسابقه، جایزه به فرد دیگری تعلق خواهد گرفت.
  • فرم شرکت در قرعه‌کشی در همه راندهای نبرد کاراکترها فعال خواهد بود و شما تا روز فینال فرصت دارید این فرم را پر کرده و در قرعه‌کشی جوایز ارزنده این مسابقه شرکت کنید.

Cloud

شخصیت کلود استرایف را باید نماد دوستی و معرفت دانست. اگر از علاقه‌مندان مجموعه فاینال فانتزی باشید، بی‌شک به‌ شخصیت کلود علاقه شدیدی دارید و وی را می‌ستایید. پسری خوش چهره با موهای بلوند که برخلاف جثه کوچکش شدیدا قلب بزرگ دارد و یک مبارز حرفه‌ای است. کلود استرایف در زمان بچگی خود رویایی بزرگ را در سر می‌پروراند و آن‌ هم تبدیل شدن به سربازی دلیر و قدرتمند بود. تبدیل شدن به یک سرباز ویژه که بتواند هم‌رده افسانه‌ای نظیر سفیروث قرار بگیرد. کلود با این رویا وارد شینرا شد اما همه چیز طبق آرزوهایی که انتظارش را داشت به نظر نمی‌رسید. او رفته رفته متوجه ماجراهای تلخی شد و در آخر نیز عزیزترین دوست خود یعنی زک فایر را از دست داد.

از آن ماجرا بود که او شمشیر باستر زک را به‌یادگار در اختیار گرفت و از آن پس سرنوشت این پسرک مو طلایی شکل و شمایلی جدید به‌خود گرفت و وارد بعدی جدید شد. شخصیتی که در ظاهر از جثه کوچکی برخوردار است اما سبک و استایل مبارزات او برای طرفداران سری فاینال فانتزی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. کلود استرایف قطعا برای طرفدارانش یک نماد به‌حساب می‌آید. جالب‌ترین حقیقت در مورد شخصیت کلود این است که در ابتدا وی قرار بود شخصیت منفی داستان و سفیروث شخصیت مثبت باشد و اصلا قرار نبود موهای وی طلایی باشد ولی در طراحی نهایی کلود، وی به‌عنوان شخصیت مثبت و با موهای طلایی به‌جای مشکی به‌علاقه مندان مجموعه فاینال فانتزی معرفی شد.

Mario

 شاید ماریو برای خیلی از ما اولین قهرمان دنیای بازی‌ها باشد. زمانی که هنوز خبری از بازی‌های عظیم نبود، زمانی که هنوز نمی‌داستیم گرافیک فنی و بصری چه معنایی دارد، جلوی تلویزیون می‌نشستیم، کنترل ماریو را به دست می‌گرفتیم و هدفمان چیزی جز نجات دادن پرنسس پیچ از دست کوپا، پادشاه دنیای قارچ‌ها نبود. ماریو که بسیاری از ما آن را با نام قارچ خور می‌شناختیم، برای خیلی‌ها یکی از اولین کاراکترهای محبوب دنیای بازی‌ها بود که توسط یکی از خالقین بزرگ صنعت گیم، شیگرو میاموتو خلق شد.

جالب است بدانید که ماریو ابتدا در بازی Donkey Kong حضور پیدا کرد، اما بعدها و با محبوبیت بیش از حد او همراه با کنسول‌های نینتندو، سری بازی‌های سوپر ماریو خلق شدند و حتی تا امروز نیز ماریو یکی از برترین کاراکترهای دنیای سرگرمی به شمار می‌رود یا حتی بهتر است بگوییم او یک کاراکتر چند میلیون دلاری است، چرا که هر جا که نامش باشد، فروش بازی‌ها و کنسول‌های مربوط به آن سر به فلک می‌کشد. جالب است بدانید که ماریو تا به امروز در بیش از ۲۰۰ بازی مختلف حضور داشته و با این وجود هنوز که هنوزه یک کاراکتر تر و تازه به شمار می‌رود! شاید فکر کنید که ماریو فقط یک لوله‌کش بوده که کارش نجات دادن یک پرنسس است، اما سخت در اشتباه هستید! در بین بیش از ۲۰۰ اثری که او در آن‌ها حضور داشته، ماریو سری هم به شغل‌های نجاری، دکتر، باستان شناس، داور، ورزشکار و حتی مربیگری نیز زده است! حتی در دو شماره از سری بازی ‌های Donkey Kong، ماریو در نقش کاراکتر منفی ایفای نقش کرده است.

حال باید دید جدال ماریو و کلود چه می‌شود. آیا کلود استرایف که همیشه ما را در مبارزاتش شگفت‌زده کرده باز هم برگ برنده‌ای را در این نظرسنجی رو می‌کند تا بر ماریو پیروز شود؟ یا این ماریو خیلی راحت کلود را کنار می‌زند؟

حامیان و جوایز

گیگابایت

جایزه نفر اول: یک کارت گرافیک GTX1060 G1 Gaming

جایزه نفرات سوم تا هفتم: ۵ اسپیکر S3000 گیگابایت

فروشگاه اگزو

جایزه نفر دوم:  یک دستگاه پلی‌استیشن 4 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده