نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

آدام درایور فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode VIII را تحسین کرد

آدام درایور در مصاحبه جدید خود به تحسین فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) پرداخت و این فیلم را عالی توصیف کرد.

سرانجام هفته گذشته فیلم مورد انتظار روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده رفت و این فیلم با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شده است. حال لوکاس فیلم در حال آماده شدن برای ادامه دادن مجموعه خانواده اسکای واکر در سال ۲۰۱۷ است. سال آینده میلادی فیلم Star Wars: Episode VIII به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و این فیلم بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال آینده است و حتی می‌توان آن را مورد انتظارترین فیلم سال آینده میلادی نیز دانست. در این فیلم انتظار می‌رود هویت رهبر محفل - اسنوک فاش شود و همچنین دلیل رفتن لوک اسکای واکر به سیاره Ahch-To نیز مشخص شود. 

آدام درایور که ایفاگر نقش کایلو رن در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) بود برای بازی در این نقش در فیلم Star Wars: Episode VIII باز خواهد گشت. او پیش از این در مصاحبه‌ای به تمجید و تحسین از رایان جانسون، کارگردان و نویسنده این فیلم، پرداخته بود و گفته بود که بی‌صبرانه منتظر است تا طرفداران این فیلم را در سینماها تماشا کنند. درایور گفته بود که جانسون به مخاطبان خود اعتماد دارد که برای ظرافت و ابهام آماده هستند. حال درایور بار دیگر در مورد فیلم Star Wars: Episode VIII مصاحبه‌ای را انجام داده است و دوباره به تمجید از جانسون پرداخته است.

درایور به تازگی برای بازی در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام سکوت (Silence)، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت دیلی بیست انجام داده است. در این مصاحبه از او در مورد فیلم Star Wars: Episode VIII نیز سوال شد و اکثر صحبت‌های درایور مشابه مصاحبه‌های گذشته او در رابطه با این فیلم بوده است، با این حال، او در مورد رویکرد و تغییراتی که جانسون در این فیلم داده است نیز صحبت کرده و آن را تحسین کرده است. درایور گفت:

او یک فیلمساز و فیلمنامه‌نویس فوق العاده است، او نکات دقیق و ظریف و ابهامات فیلم را درک می‌کند و به آن کاملا اهمیت می‌دهد. او چیزی نوشته است که من فکر می‌کنم فوق العاده و عالی است. 

بدیهی است که درایور اکنون از فیلم Star Wars: Episode VIII تنها تعریف می‌کند، اما او کاملا به کیفیت بالای این فیلم خوشبین است. با این حال، درایور تنها کسی نیست که به تحسین فیلمنامه این فیلم پرداخته است. دیزی ریدلی، بازیگر نقش ری، مدتی کوتاهی پس اکران فیلم The Force Awakens به تمجید از فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode VIII پرداخته بود و جانسون را بسیار تحسین کرده بود. علاوه بر ریدلی، جی. جی. آبرامز، کارگردان فیلم The Force Awakens، گفته بود که فیلمنامه جانسون آن قدر قوی است که می‌خواهد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. با این حال، باید تا سال آینده صبر کنیم. در حال حاضر طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در انتظار انتشار نخستین تصاویر این فیلم هستند که طبق گفته کاتلین کندی، رئیس استودیو لوکاس فیلم، اوایل بهار ۲۰۱۷ احتمالا شاهد انتشار اولین تصاویر و تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII خواهیم بود.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر درایور و ریدلی، مارک همیل، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، کری فیشر، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده