نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم Han Solo و انتشار اولین تریلر Star Wars: Episode VIII مشخص شد

کاتلین کندی اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم Han Solo از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود، او همچنین زمان انتشار اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII را نیز تایید کرد.

سرانجام روز جمعه فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده رفت تا طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) به تماشای اولین قسمت فرعی این مجموعه بروند. در حاشیه اکران این فیلم در آمریکای شمالی، لیزو ام‌زیمبا، خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی، مصاحبه‌ای کوتاه را با کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم انجام داد. در این مصاحبه، او سوالاتی از کندی در مورد فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo) و فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) پرسید. کندی در جواب تایید کرد که فیلمبرداری فیلم Han Solo از ماه فوریه ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها تاکنون در این فیلم تایید شده است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Han Solo بر عهده لارنس کاسدان و پسرش جان کاسدان است. این فیلم، آخرین حضور لارنس کاسدان در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است و پس از آن او برای همیشه این مجموعه را ترک خواهد کرد. تمرکز این فیلم بر روی دوران جوانی هان سولو و نحوه تبدیل شدنش به یک قاچاقچی، دزد و یک آدم رذل که اولین بار با لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در مغازه و بار موس ایزلی دیدار کرد، خواهد بود. همچنین تایید شده که چوباکا نیز در این فیلم حضور و نقش محوری خواهد داشت. فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است و  فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند.

Rey Star Wars: The Force Awakens

علاوه بر این، کندی زمان احتمالی انتشار اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII را نیز تایید و اعلام کرد. با وجود آن که انتظار می‌رفت اولین تیزر این فیلم همراه با اکران فیلم Rogue One منتشر شود، اما طرفداران ظاهرا باید کمی بیشتر صبر کنند. کندی اعلام کرد که احتمالا تا بهار ۲۰۱۷ برای دیدن اولین تصاویر این فیلم باید صبر کنیم، با این حال، او زمان دقیقی را برای انتشار اولین تریلر این فیلم اعلام نکرد. با این وجود، انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Star Wars: Episode VIII در جشن و مراسم سالیانه جنگ ستارگان منتشر شود، این مراسم قرار است در تاریخ ۱۳ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ (۲۴ تا ۲۸ فروردین ۱۳۹۶) در شهر اورلندو آمریکا برگزار شود. هرچند این احتمال وجود دارد که اولین تریلر این فیلم همزمان با اکران فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast)، دیگر فیلم کمپانی والت دیزنی، منتشر شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود.

فیلم Star Wars: Episode VIII به کارگردانی رایان جانسون، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده