// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تا بامداد سه شنبه Overwatch را کاملا رایگان تجربه کنید

بلیزارد در اقدامی بازی Overwatch را برای همگان تا بامداد سه‌شنبه رایگان کرده است.

اگر هنوز بازی Overwatch را خریداری نکرده‌اید،‌ دو روز آینده بهترین فرصت برای شما جهت دانلود و نصب بازی شوتر کمپانی بلیزارد آن هم به صورت کاملا رایگان است. طبق اعلام بلیزارد، دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌توانند تا روز سه‌‌شنبه (۲ آذر)‌ ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران بازی Overwatch را کاملا رایگان تجربه کنند. در حال حاضر سایز فایل دانلودی بازی Overwatch در حدود ۱۲ گیگابایت است که شامل تمام ویژگی‌های بازی از جمله حالت آرکید و سومبرا،‌ قهرمان جدید بازی می‌شود.

Overwatch Free Weekend

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما در طول این چند روز و در صورت استفاده از قابلیت دانلود رایگان بازی،‌ نمی‌توانید هیچ یک از اچیومنت‌ها یا تروفی‌ها را آزاد کنید. با این حال، در صورتی که بازی را بعد از پایین مهلت تجربه رایگان خریداری کنید، تمامی پیشرفت‌های شما به نسخه کامل خریداری شده انتقال خواهد یافت. نکته حائز اهمیت و با استناد به سایت رسمی بلیزارد،  نیاز به اشتراک پلی‌استیشن پلاس برروی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس لایو گلد برروی ایکس‌باکس وان، جهت تجربه رایگان این‌ بازی است.

در خبری دیگر پیرامون بازی اورواچ، انتظار می‌رود تا ماه آینده یک نقشه جدید با نام Oasis برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. البته این نقشه فعلا تنها در دسترس اعضای PTR و به صورت آزمایشی قرار می‌گیرد. ما همچنان منتظر اعلام تاریخ رسمی انتشار این بروزرسانی برای تمامی پلتفرم‌ها هستیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده