// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

دمو قابل بازی جدیدی Final Fantasy XV منتشر شد

با مراجعه به فروشگاه کنسول خود دموی Judgement Disk بازی Final Fantasy XV را دانلود کنید.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Final Fantasy XV، هاجیمه تاباتا، کارگردان این بازی، اعلام کرده که علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند هم‌اکنون دمو قابل بازی جدید Final Fantasy XV را بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان دانلود کرده و از آن لذت ببرند.

دمو بازی FFXV که Judgement Disk نام دارد فعلا فقط در ژاپن عرضه شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این دمو در سایر مناطق در دسترس نیست و بنظر می‌رسد Judgement Disk به‌صورت انحصاری برای ژاپن در نظر گرفته شده باشد. این دمو یک و نیم ساعته، بخشی از مرحله اول بازی را بنمایش می‌گذارد. از این‌رو نگران اسپویل شدن نباشید. همچنین درجه سختی که برای این دمو قابل بازی در نظر گرفته شده درجه سختی آسان بوده تا بازیکنان بتوانند براحتی یک تجربه تقریبا کوتاه را کسب کنند.

البته اگر نمی‌توانید برای تجربه این دمو صبر کنید، می‌توانید براحتی با ساختن یک اکانت ژاپن پلی‌استیشن 4، Judgement Disk را دانلود کرده و به بازی کردن بر روی اکانت اصلی خود بپردازید. جدای از این دمو، تا به حال دو دمو قابل بازی دیگر برای Final Fantasy XV در نظر گرفته شده که اولین آن برای کسانی بود که بازی Final Fantasy Type-0 را خریداری کرده بودند و دومین دمو نیز که Platimum Demo نام داشت، قسمتی از کودکی شاهزاده نوکتیس را بنمایش می‌گذاشت.

بازی فاینال فانتزی XV در تاریخ ۹ آذر ماه (۲۹ نوامبر) بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده