// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

احتمال عرضه یک بروزرسانی دیگر برای دمو بازی Resident Evil 7 

Capcom اعلام کرد که قبل از انتشار کامل بازی Resident Evil 7 دمو این بازی یک بروزرسانی دیگر نیز دریافت خواهد کرد.

با در نظر گرفتن انتشار دمو بازی Resident Evil 7 توانسته‌ایم نگاه کاملی به دنیای این بازی بیندازیم، بعد از مدتی یک بروزرسانی برای دمو این بازی منتشر شد که محتویات زیادی به این دمو اضافه شد. در حالی که مدت زمان زیادی تا انتشار کامل بازی Resident Evil 7 نمانده است احتمال عرضه یک بروزرسانی دیگر برای دمو این بازی وجود دارد.

یکی از نماینده‌گان Capcom در کشور فرانسه با انتشار اطلاعاتی گفت آخرین بروزرسانی دمو این بازی یک ماه قبل از انتشار کامل بازی Resident Evil 7 عرضه می‌شود. اطلاعاتی در مورد جزئیات بروزرسانی دمو این بازی در دسترس نیست، در بروزرسانی اخیری که در دسترس است هنوز سوال‌های زیادی برای ما مبهم است از جمله اینکه بعضی از درب‌های داخل خانه هنوز بسته هستند، برخی از فشنگ‌ها و مهماتی که داخل خانه پیدا می‌شود با هیچ اسلحه‌ای هم‌خوانی ندارد و هنوز متوجه نشده‌ایم که انگشت پلاستیکی به چه دردی می‌خورد.

Capcom همچنین اعلام کرد که مدت زمان لازم برای به پایان رساندن این بازی حدودا ۱۵ ساعت است، هر چند که اگر قصد دارید نسخه واقعیت مجازی این بازی را تجربه کنید، تقریبا به ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. البته معلوم نیست که آیا با انجام نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 7 محتوا خاصی دریافت می‌کنید یا اینکه روند بازی کُند‌تر خواهد بود.

بازی Resident Evil 7 چهارم بهمن ماه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده