خراسان رضوي، مشهد
درباره من:
دی اکتیو شد! یه روز به خودمون میایم و میبینیم آخرین پیاممون رو میزاریم... آخرین کامنت... آخرین تماس شاید هم نفهمیم! ولی خیلی زود وقتش میرسه پایان. مرسی از بچه های زومجی که بی حاشیه و بی تکلف به ما حال خوب دادند. حقتون بهتریناست.
عضویت: پنجشنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۴
  1. | چهار شنبه, ۲۶ آبان ساعت ۰۰:۱۷

    @Mehran44
    فریم ریتش تحت هیچ شرایطی ثابت نیست
    انصافا اگه نابود شدن طراحی کاراکتر و تم بازی و AI عجیب و غریب ضعیف رو با تکستچر های تر و تمیزش در نظر نگیریم 3 و وایس سیتی تاحدی قابل قبوله به عنوان ریمستر
    اما سان آندریاس علاوه بر مشکلات فوق - تاریک و بی روح و پر باگ و پر از خطاهای فنی و هنریه و دراو دیستنس و اتمسفر بشدت نامناسب...

    یه فرضیه هم دارم:
    با توجه به نزدیک شدن اپیک گیمز به راکستار در چند سال اخیر احتمال میدم تامین هزینه ی این بازی از حاتم بخشی های فورتنایتی اپیک گیمز بوده ... و به خاطر جنبه های تبلیغاتی آنریل و اپیک استور و فورتنایت ( فرض کنید اسکین های سه کاراکتر اصلی به فورتنایت بیان و همزمان روی فروشگاه اپیک 3 نسخه عرضه بشه قبل از استیم - البته با این نمرات افتضاح اگر هم چنین برنامه ای بوده الان کنسل شده )

    نسخه کامپیوتر بازی GTA The Trilogy دوباره در دسترس قرار گرفت

    | یکشنبه, ۲۳ آبان ساعت ۲۰:۳۹

    "یا مثل یک قهرمان میمیری یا اینقدر زنده میمونی تا خودتو ببینی که تبدیل به یه تبهکار شدی!"
    داستان امروز بلیزارد و راکستارگیمزه.. (تجربه ی تلخ وارکرفت هنوز فراموش نشده)
    اون کیفیت پایین تکستچر ها
    آرت بدون جزییات
    مدل سازی کارتونی و فورتنایت زده (فیزیک کاراکتر عملا بعضی جا ها کامل از بین میره)
    اون Render distance افتضاح (عملا سن آندریاس اتمسفر نداره در ارتفاع بالا - اگه اسکای باکس رو ببینید متوجه میشید که یک کپی پیست ساده است)
    تم بازی رو هم که کاملا از بین بردن.. (فضای سرد GTA 3 و آلوده ی SA به یک محیط آکواریومی تبدیل شده در خصوص VC این قضیه کمتر صدق میکنه)
    فیلم تیتراژ بازی ها هم که دست بهش نزدن و با محتواها نسخه ی اصلی اون رو در ریمستر گنجوندن..

    اون رفتار زشت راکستار با ماد ساز ها رو نگم..
    پیش خرید بازی که حتی روز عرضه در دسترس نیست!

    اینها کافیه با ریمستری که EA داد بیرون برای С&C مقایسه بشه
    حتی ویدیو های لودینگ و صفحه ی ست آپ بازی رو هم ریمستر کرده بودند (از موسیقی بازی هم که نگم سنگ تموم گذاشتن هم نسخه ی ریمستر بود و هم اورجینال)
    مدیر ارشد EA یکی دو سال قبل از انتشار بازی میومد توی فروم های طرفداران و مد سازا و نظر سنجی میکرد برای ریمستر بازی...
    از دسترسی روز عرضه ی بازی هم نگم که حتی سورس بازی رو در دسترس طرفدارا قرار دادند و استیم ورکشاپش..
    (این تغییر رفتار EA و راکستار و.. در مخالف جهت همدیگه باور نکردنیه)
    بحث قیمت گزاری و نسخه های مخصوص هم به کنار



    بعد جالبه یه هفته پیش همین جا برای تریلری که معلوم بود که چی قراره به ما تحویل بده از بازی تعریف میکردند
    فریب محتواها و کامنت های تبلیغات در توییتر و یوتیوب رو نباید خورد
    میتونید کامنت 23 روز پیش بنده رو در پروفایل ببینید.

    امتیاز بسیار پایین طرفداران به مجموعه ریمستر GTA در متاکریتیک

    | چهار شنبه, ۱۹ آبان ساعت ۱۲:۱۸

    هارد ریمستر Red Alert 2 در جریانه
    امیدوارم به رونمایی نزدیک شده باشیم
    قراره نسبت به چیزی که در ریمستر RA1 دیدیم تجربه ی متفاوتی باشه و به ریمیک نزدیک تر!

    احتمال احیا یک مجموعه بازی محبوب توسط EA

    | یکشنبه, ۹ آبان ساعت ۲۱:۱۳

    البته تمدن ما هفت هزار ساله است...

    نقد فیلم قهرمان | سقوط؛ پاداش ایستادگی

    | دوشنبه, ۱۰ آبان ساعت ۱۶:۲۵

    @محمدامیر جلالی
    سلام
    وقتتون بخیر
    من چون هنوز فیلم رو ندیدم از این موضوع اطلاع نداشتم
    بابت پاسخگویی ممنونم 🙏

    نقد فیلم قهرمان | سقوط؛ پاداش ایستادگی

    | چهار شنبه, ۵ آبان ساعت ۲۳:۱۰

    چقدر خوبه این سریال...
    سم به معنای واقعی کلمه
    و چقدر بی پروا و تازه است شوخی هاش ( باینکه بیست و چند ساله از پخشش میگذره انگار مال دیروزه)
    شنیدم ست مک فارلن از فصل 8 یا 10 (درست یادم نیست) نویسندگی سریال رو کنار میزاره (یا شایدم مجبورش میکنن کنار بزاره) و یکی از دلایل افت سریال همینه

    حقایق جالب سریال Family Guy | از ظهور مجموعه تا بررسی شخصیت‌های مختلف

    | شنبه, ۱ آبان ساعت ۰۱:۰۴

    @Carl Johnson
    بدترین چیزی که دیدم و حالم رو گرفت همین نکته بود
    به علاوه با بالارفتن کیفیت نور و Terrain ها پایین بودن کیفیت تکسچر های ساختمون ها و مقوا بودنشون بیشتر توی ذوق میزنه (دقت کنید که چقدر محیط های شهری بی روح شده! حتی تاریک تر نسبت به قبل به نظر میاد با اینکه فیزیک نور در انجین جدید ده برابر بهتره)
    عملا کپی پیست کردند محتویات اورجینال رو به موتور آنریل...
    مسئله ی اصلاح فواصل رو بدلیل طراحی مجدد مراحل و بازنویسی AI رو کلا اسکیپ کردند!
    با این اوضاع به نظرم Definitive Edition بودن Mafia 1 تجربه ی موفق تری هست تا این... (ادعای عجیبی کرد راکستار....)
    با این حساب برگشتن یه سری محتویات حذفی به سه گانه مثل قابلیت شنا در VC یا هواپیما ها در GTA III یا در یک جهان بودن محیط هر سه نسخه رو باید دور از ذهن بدونیم
    این هایپی هم که الان وجود داره روز عرضه ی بازی میخوابه...
    ارزش نداشت که راکستار بابت این ریمستر با کامیونیتی خودش درگیر بشه و مود های ریمستر رو از کار بندازه

    اعلام تاریخ عرضه ریمستر سه بازی GTA با انتشار تصاویر رسمی

    | شنبه, ۱ آبان ساعت ۰۱:۱۳

    @Carl Johnson
    بدترین چیزی که دیدم و حالم رو گرفت همین نکته بود
    به علاوه با بالارفتن کیفیت نور و Terrain ها پایین بودن کیفیت تکسچر های ساختمون ها و مقوا بودنشون بیشتر توی ذوق میزنه (دقت کنید که چقدر محیط های شهری بی روح شده! حتی تاریک تر نسبت به قبل به نظر میاد با اینکه فیزیک نور در انجین جدید ده برابر بهتره)
    عملا کپی پیست کردند محتویات اورجینال رو به موتور آنریل...
    از موها و چهره ها هم که نگم...
    سان اندریاس زمان خودش واقعگرایانه ترین نسخه ی خودش به حساب میومد لذا یه جورایی کلاسیک محسوب میشه با فانتزی کردن آرت بازی به بهانه ی گرافیک و... به خودشون و اثر اصلی توهین کردند
    مسئله ی اصلاح فواصل رو بدلیل طراحی مجدد مراحل و بازنویسی AI رو کلا اسکیپ کردند!
    (اینها تماما به خاطر عدم تمرکز و وقت گذاشتن روی بازسازی واقعی و ارتقای این نسخه است و صرفا یک درمان مقطعیه تا ملت فعلا بی خیال درد GTA VI بشن تا ببینن چه کار میشه کرد....)
    والا اگر این بگیر و ببند های راکستار نبود و اجازه میداد حتی خود طرفدار ها میتونستند این پورت رو انجام بدن
    با این اوضاع به نظرم Definitive Edition بودن Mafia 1 تجربه ی موفق تری هست تا این... (چند وقت پیش ادعای عجیبی کرد راکستار....)
    با این اوضاع برگشتن یه سری محتویات حذفی به سه گانه مثل قابلیت شنا در VC یا هواپیما ها در GTA III یا در یک جهان بودن محیط هر سه نسخه رو باید دور از ذهن بدونیم
    این هایپی هم که الان وجود داره روز عرضه ی بازی میخوابه...
    ارزش نداشت که راکستار بابت این ریمستر با کامیونیتی خودش درگیر بشه و مود های ریمستر رو از کار بندازه

    اعلام تاریخ عرضه ریمستر سه بازی GTA با انتشار تصاویر رسمی

    | چهار شنبه, ۱۴ مهر ساعت ۰۳:۵۱

    نه
    خوشم اومد... (انصافا یوبیسافت تریلر ساز خوبیه)
    اگه باگ و کم کاری نداشته باشه
    میترکونه و رقیب خوبی برای کالاف و پابجی میشه
    فقط سوم شخص داشته باشه و اپتیمایز باشه
    و شخصی سازی اسلحه هم در حد اسمش باشه و ساده نباشه
    پابجی که فعلا رفته تو باقالیا با کی پاپ و این جلف بازی ها
    کالاف هم که گیم پلی تاکتیکال و فنی و نظامی نداره برخلاف ظاهرش (برخلاف پابجی که مکانیک اصلی بازی از آرما 3 گرفته شده)
    حفره ی بین این ها رو میتونه پوشش بده اگه به جزییات اهمیت بدن و بازی رو جدی بگیرن
    هر چند از سرویس محور شدن عناوین یوبی سافت خوشم نمیاد
    چی میشد این بساط شیردوشی رو جمع میکرد و یه سری از این نام های مطرح رو به تاریخ می سپرد؟

    رونمایی یوبیسافت از بازی Ghost Recon Frontline

    | سه شنبه, ۳۰ شهریور ساعت ۱۰:۰۸

    متاسفانه بدون هیچ اطلاعیه ای زبان فارسی به علت اعتراض کاربران از خلافت عباسی حذف شد و نام ها به عربی تغییر پیدا کردند! (تغییرات از نسخه بتا تا استرس تست)
    صدایی هم از کاربران ایرانی بلند نشد...
    این دومین AOE هست که تمدن پارسی از بازی کنار گذاشته میشه
    برخلاف چیزی که در تریلر ها نشان دادند

    نمایش مفصل گیم‌ پلی بخش چندنفره رقابتی بازی Age of Empires 4

صفحه ۵ از ۹۸