// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

نمایش مفصل گیم‌ پلی بخش چندنفره رقابتی بازی Age of Empires 4

سازندگان بازی Age of Empires 4 به پخش یک ویدیو حدودا ۴۴ دقیقه‌ای از رقابت یک بازیکن علیه بازیکن دیگر پرداختند.

یک ویدیو طولانی از گیم‌پلی مولتی‌پلیر رقابتی بازی Age of Empires 4 پخش شده است که می‌توان آن را در کانال یوتیوب رسمی ایکس باکس تماشا کرد. این ویدیو به نمایش نبرد دو تمدن در بازی Age of Empires 4 با استراتژی‌های جنگی متفاوت می‌پردازد. تفاوت‌های آن‌ها در منابع و نیروها به چشم می‌آید و گیمر با تماشای ویدیو درک مناسبی از رقابت‌های یک دربرابر یک بازی پیدا می‌کند.

اولین تست عمومی سرورهای بازی Age of Empires 4 به پایان رسید و به همین خاطر سازندگان سراغ ارائه‌ی این ویدیو گیم‌پلی طولانی رفتند که در یک سوی نبرد آن امپراتوری مقدس روم و در سوی دیگر تمدن روس دیده می‌شود؛ تا درک کنیم که چه‌طور استفاده‌های آن‌ها از فناوری‌ها و منابع متفاوت درکنار تاکتیک هر بازیکن به خوبی روی جریان نبرد تاثیر می‌گذارند.

چین، انگلستان، فرانسه، مغول، خلافت عباسی و سلطنت دهلی نیز تمدن‌های دیگری هستند که از روز عرضه در بازی Age of Empires 4 قرار دارند. این بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) روی کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار می‌گیرد. استودیو Relic Entertainment و استودیو World's Edge به‌عنوان سازندگان این بازی تا به امروز راجع به سه کمپین داستانی آن اطلاعات رسمی منتشر کرده‌اند؛ The Rise of Moscow که مربوط‌به امپراتوری مقدس روم است و The Norman که به نبرد پادشاه هارولد با دوک ویلیام از نورماندی می‌پردازد. The Hundred Years War هم نشان‌دهنده‌ی حملات انگلیس به فرانسه خواهد بود.

هنوز از چهارمین کمپین داستانی بازی Age of Empires 4 رونمایی نشده است و PC همچنان به‌عنوان تنها پلتفرم مقصد بازی Age of Empires 4 معرفی می‌شود. اگر مشترک سرویس Xbox Game Pass PC یا سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هستید، برای دانلود و نصب این ویدیوگیم روی کامپیوتر خود نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارید. زیرا World's Edge به مایکروسافت تعلق دارد و بازی Age of Empires 4 تحت برند Xbox Game Studios عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده