// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۶

احتمال احیا یک مجموعه بازی محبوب توسط EA

تام هندرسون می‌گوید EA قرار است دست به احیای یک مجموعه بازی بزند که قبلا طرفداران بسیار زیادی داشت.

الکترونیک آرتز جزو قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی دنیا محسوب می‌شود که حق ساخت و انتشار بازی‌های زیادی را در سبک‌های مختلف در اختیار دارد. بااین‌حال، مجموعه‌ بازی‌های زیادی از این شرکت وجود دارند که سال‌ها است نسخه‌ی جدیدی از آن‌ها به‌دست طرفداران نرسیده است. حالا اما طبق جدیدترین بازی، به‌نظر می‌رسد که EA علاوه‌بر Dead Space و Skate، قصد دارد با ساختن نسخه‌ای جدید، یک مجموعه‌ی دیگر خود را هم احیا کند.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی در یک توییت تازه ادعا کرده است که EA قرار است «دست به احیای یک مجموعه بازی بزند که قبلا طرفداران بسیار زیادی داشت.» هندرسون البته اطلاعات دیگری ارائه نداد، اما گفت به‌زودی جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

همان‌طور که گفته شد، EA از لحاظ تعداد آی‌پی‌ها چیزی کم‌و‌کسر ندارد و نام این مجموعه بازی هر چیزی می‌تواند باشد. یکی از حدس‌های کاربران در اینترنت سری Burnout است. البته استودیوی Criterion Games، سازنده‌ی این مجموعه در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدید نید فور اسپید است و به همین خاطر احتمالا کمی وجود دارد که آن‌ها فعلا سراغ توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Burnout بروند. بااین‌وجود، EA در حال حاضر استودیوی Codemasters را در اختیار دارد و شاید آن‌ها وظیفه‌ی ساخت یک Burnout جدید را برعهده بگیرند.

Burnout Revenge

علاوه‌بر Burnout، مجموعه‌های دیگری نیز وجود دارند که سال‌ها است نسخه جدیدی از آن منتشر نشده است و احتمال دارد الکترونیک آرتز سراغ احیای آن‌ها برود؛ از جمله Medal of Honor ،SSX و Command and Conquer. تازه به‌نظر می‌رسد که تعداد طرفداران این مجموعه بازی‌ها کم نباشد و درواقع امیدوار هستند که EA پس از سال‌ها نسخه‌ی جدیدی از آن‌ها را روانه‌ی بازار کند.

درکل مشخص است که الکترونیک آرتز در چندوقت اخیر تمایل بیشتری به احیای مجموعه بازی‌های قدیمی و محبوب خود پیدا کرده است. برای مثال، در حال حاضر ریمیک نسخه‌ی اول Dead Space در دست ساخت قرار دارد. همچنین بازی جدیدی هم از سری Skate مراحل توسعه را طی می‌کند. اگر ادعای هندرسون درست باشد، باید منتظر ماند و دید EA برای احیای کدام مجموعه (یا شاید مجموعه‌ها) برنامه دارد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ دوست دارید نسخه‌ی جدید کدام مجموعه‌ی قدیمی EA را پس از سال‌ها تجربه کنید؟ نظرات و گمانه‌زنی‌های خود را دراین‌باره با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده