مرتضی کارگر

مرتضی کارگر

اصفهان، اصفهان
درباره من:
عاشق دنیای گیمم. از هواپیمای آتاری شروع کردم و با سگای مشکی رنگ خودم به اوج رسیدم. کال آف 2 منو وارد دنیای پی سی کرد و از اون موقع تا حالا بالا و پایین زیاد داشتم ولی همیشه عاشق بازی موندم. ما از اون نسل ها بودیم که بهمون می گفتن کنسول(سگا رو میگم) رو به تلویزیون وصل نکن می سوزه! به هر حال الان دارم سعی می کنم خودم بازی بسازم و به این راه خیلی امید دارم. به امید روزی که اولین بازیم بیرون بیاد. البته تا همین الانشم تونستم تو رویداد لول‌آپ ۹۷ رتبه سوم رو به دست بیارم، مورد تقدیر هیئت داورن تو لول‌آپ ۹۸ قرار بگیریم و البته رتبه اول رویداد گیم‌جم پاییزه انستیتو ملی بازی‌سازی رو به دست بیارم ................................... آدرس وبلاگ شخصی: manual.blog.ir
عضویت: پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
    • نظر

      استن‌لی: «به خاطر همه‌ی اینا از شما متشکرم و امیدوارم چند دهه اون‌ورتر یه مصاحبه منفی بر علیه‌تون نکرده باشم»
      تیکه استن‌لی رو خیلی دوست‌داشتم و حیف که دیگه این شخصیت رو پیش خودمون نداریم

    • نظر

      @morteza323
      اقا میون کلامتون بگم اولین بازی موفق اپیک رو یه جورایی باید Unreal Tournament بدونیم که برا سال ۱۹۹۹ هستش و متای ۹۲ هم گرفته بود. موتور آنریل هم یه سال قبل‌تر برای اولین بار سر بازی unreal معرفی شد. اگه اشتباه نکنم اولین نسخه گیرز سال ۲۰۰۶ اومد. به هر جهت چه تو بازی‌سازی و چه تو کارای توسعه و ساخت بازی، اپیک از همون قدیم خوشنام بوده و فورتنایت صرفا بهونه‌ای برای بیشتر شناخته شدن اونا به خصوص پیش گیمرا شد

    • نظر

      @randy13
      اگه اینطوریه که درست میگین...البته یادش بخیر من یه نسخه فیزیکی از گرشاسپ رو از قدیم داشتم. اگه با این نسخه آشنایی داشته باشین میدونین که باید کد بازی رو پیامک میکردین تا یه کد دیگه میگرفتین و بازی رو نصب میکردین. بعد این همه سال گفتم بیام یه بار دیگه بازیش کنم. خب اون سیستم قدیم فعالسازی که کار نمیکرد، منم یه ایمیل زدم بهشون و اونا یه کد استیم خیلی سریع بهم دادم و الان دیگه بازی رو تو استیم برا همیشه دارم. این قضیه برا حدود یه سال پیشه

    • نظر

      @پت
      آره میتونن و هر کسی اگه از راهش بره مشکلی برا این مسئله نداره...خیلی از استودیوهای کاربلد ایرانی اصن دیگه برا تو ایران بازی نمیسازن

    • نظر

      @randy13
      اگه واقعا بازی این استودیو رو دوست داریم و خواستیم بخریمش، به نظرم بهترین کار همون خرید از هیولاست. بازی که صد در صد خیلی ارزون‌تر از نسخه ۲۲ دلاری استیمشه ولی خب یادمون نره هیولا سرویس فروش همین استودیو هست و هم پول ریالی که ما خرج بازی میکنیم به طور کامل و مستقیم میره تو جیب استودیو و مثل فروش استیم یه عالمه‌اش کم نمیشه (سهم استیم+سهم ناشر و ....) و برا همین اصن خیلی ارزون‌تره
      هیولا صرفا یه پلتفرم فروش و البته آزمایش بازی‌های پی‌سی که تو اولین قدم این استودیو برا فروش بازی‌های خودشون تو ایران و بعد از اون بقیه بازیای ایرانی درستش کردن ولی خب کم و بیش یه سو تفاهمایی در موردش ایجاد شده

    • نظر

      قشنگ و البته ناراحت کننده بود

    • نظر

      @Hulk
      یه پیشنهاد کار راه بنداز برا حالا اینه که بعد از خط آخر و بیشتر بدانید‌ها یه ردیف هست که اولش نوشته «تگ‌ها». روی «comic» کلیک کنین تا تموم مطالب مربوط بهش بهتون نشون داده بشه. تقریبا به جز انگشت شماری مطلب، بقیه مطالب این دسته در مورد معرفی شخصیت‌هاست. یا می‌تونین به جا این کار لینک زیر رو باز کنین که میان‌بر همون کاریه که گفتم
      zoomg.ir/tag/comic

    • نظر

      @Bloodless
      والا هیچ جهت‌گیری رو عکس کاور این مطلب نیست :)
      بیاییم با هم گزینه‌های تاپ‌فایو رو نگا کنیم:
      ۱.بتل رویال
      ۲.انتشار سالیانه بازی‌ها
      ۳.معرفی زودهنگام بازی
      ۴.لوت‌باکس‌ها
      ۵.خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی‌های پولی
      الان به نظرتون از کدوم گزینه میشه یه عکس کاور خوب و قشنگ دراورد؟
      بهترین و محبوب‌ترین گزینه قطعا همون بتل‌رویاله که فورتنایت به عنوان پرچمدارش محبوبیت خیلی خوبی هم داره....از طرفی اگه تاپ‌فایو رو نگاه کرده باشین می‌بینین نه تنها هیچ صحبتی از بدبودن فورتنایت توش نبوده، تازه غیرمستقیم از این گفته شده که بازیای بعد از فورتنایت و پابجی اونچنان خلاقیتی نداشتن (یعنی این دو داشتن) و همین کپی کردن‌های زیاد عامل رو مخ رفتن این ترند شده
      در کل عکس مطلب هم صرفا به خاطر اون نوشته‌ی بزرگ Battle Royale انتخاب شده و زیاد سخت نگیرین :)

    • پست
      سه شنبه, ۸ مرداد ۹۸, ۲۱:۵۹
    • نظر

      انیمیشن قشنگی بود
      راستی بابت اضافه شدن زیرنویس هم ممنون...کار خوبی کردین

صفحه ۱۱ از ۸۳