// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

اپیک گیمز استودیو جدید خود را در آلمان تاسیس کرد

به‌دنبال موفقیت‌های مالی اپیک گیمز، این شرکت استودیو جدید خود را در شهر کلن آلمان با هدف کار روی تکنولوژی‌های استریم راه‌اندازی کرد.

به‌واسطه‌ی بازی Fortnite، اپیک گیمز (Epic Games) توانست رفته رفته درآمد خود را افزایش دهد و به‌دنبال آن، کسب‌وکار بیشتری را راه‌اندازی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اپیک گیمز همچنان به‌دنبال گسترش مجموعه خود است و به‌تازگی اعلام کرده است که استودیو جدید خود را راه‌اندازی کرده است.

استودیو جدید اپیک گیمز در شهر کلن آلمان قرار دارد و مؤسسین استودیو فکتور 5 (Factor 5) سکان هدایت Epic Games Cologne را برعهده گرفته‌اند؛ استودیویی که مجموعه Star Wars: Rogue Squadron را در کارنامه خود دارد. در ادامه مشخص شده است که استودیو اپیک گیمز در شهر کلن وظیفه دارد روی تکنولوژی‌های استریم و قالب‌های جدید و روبه‌رشد سرگرمی‌های تعاملی متمرکز شود. جولیان اگبرکت، رئیس تکنولوژی آنلاین اپیک گیمز، دراین‌باره می‌گوید:

کارکنان توانمند، علت اصلی موفقیت‌های اپیک گیمز هستند. آلمان را می‌توان یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه تکنولوژی‌های مختلف دانست و ما تصمیم گرفتیم تا در این منطقه حضور فیزیکی داشته باشیم تا بتوانیم استعدادهای درخشان و کاربلدی را برای نقش‌های جدید استخدام کنیم.

تأسیس یک استودیو جدید به‌دست اپیک گیمز مورد دور از انتظاری نبود؛ زیرا این شرکت روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم Epic Games Cologne در آینده چه مواردی را برای گیمرها تدارک می‌بیند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده