سارا مرتضوی

سارا مرتضوی

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶
    • پست
      یکشنبه, ۳ آذر ۹۸, ۲۱:۰۱
    • پست
      پنجشنبه, ۱۶ آبان ۹۸, ۲۱:۰۱
    • نظر

      @Esi007JvdNr
      بازهم تکرار می‌کنم: هرکس که نقد بازی‌ای را که دیگری ساخته و پرداخته، توهین به شخص‌ِ خودش تلقی می‌کند، یک موجود «متوهم» است. هرکس حرفی را که من «نزده‌ام»، به من نسبت می‌دهد و در قبالش به بنده «توهین» می‌کند، یک موجود «متوهم» است. هرکس که کورکورانه چیزی را «می‌پرستد» و مقام «قدسی» برایش در نظر می‌گیرد، یک موجود «متوهم» است.

      این را به آن دوستی که دنبال «بیانیه» بود هم انتقال دهید. شاید که کارش راه افتاد :)

    • نظر

      @DAVID19CAGE
      منم باهات موافقم. شخصیت‌پردازی‌های بازی یه‌کمی ضعیف بود. اون آقا پیره هم اسمش آهتی‌ه :)

    • نظر

      @John Marston
      آره دقیقن. احساس می‌کردم به نسبت کوآنتوم بریک، دوباره یه کم «رمدی»تر شده بازی :)

    • پست
      جمعه, ۱۰ آبان ۹۸, ۱۹:۰۱
    • پست
      چهار شنبه, ۸ آبان ۹۸, ۱۰:۵۹
    • نظر

      @mikasa_zoomg
      بنده اگر که هیچ سندی هم نداشته باشم، حداقل سابقه کاریم همین‌جا و تو همین سایت موجوده. گمونم اگر کسی اینجا نیاز به سند و مدرک برای توجیه خودش داشته باشه، اون شما هستی :)

      برای معیار و ملاک شاهکار هم، محض اطلاعت تعداد شاهکارهایی که در عمرم دیدم، از تعداد انگشت‌های دستمم کمتره. نیازی هم نمی‌‌بینم اون‌ها رو اینجا و تحت یک کامنت با شما به اشتراک بذارم. ترجیح می‌دم راجع بهشون مقاله بنویسیم و مفصل بهشون بپردازم، کما اینکه تا همین لحظه هم در زومجی مشغول به همین کار بودم، منتها گویا شما کلا در جریان نیستی!

      و در آخر، پیشنهاد می‌کنم جای اینکه برای منی که اندازه نصف عمر شما فقط تو کتاب‌فروشی‌های این مملکت کتاب دست مردم دادم، خط و نشون بکشی، بشینی و اصول ابتدایی «نقد» و «صحبت کردن درست با دیگران» رو یاد بگیری. و اگر باز هم می‌خوای با همین ادبیات حرف بزنی، به قول خودت، نیازی نیست به کامنت من جواب بدی! :)

    • نظر

      @Rick Grimes
      ۱. شما این صحنه رو نگاه کن 01:01:23 بعد دوباره بیا و بگو من همچین حرفی زدم :) حرف من رو تحریف نکن دوست من.
      ۲. راهنمای بازی در هر صورت یک امر زائد و یک چیز اضافه است. این مشکل تمام گاد آو وارها و تقریبن نود درصد بازی‌های تریپل اِی امروزیه (لقمه رو حاضر و آماده در دهان بازیکن قرار دادن). منتها گاد آو وار 2018، نه تنها این مشکل رو داره، بلکه آترئوس رو هم به بازی اضافه کرده که تقریباً هیچ نکته‌ی ناگفته‌ یا هیچ مکان مخفی یا هیچ پازل حل نشده‌ای نمی‌ذاره بمونه تو بازی که بازیکن هم «کمی» به ذهن مبارک فشار بیاره :)
      3. دید شخصی؟ بنده یک معیار و ملاک کاملاً مشخص، با چهارچوب‌های کاملاً مشخص برای نقد هر بازی دارم که مسلماً «احساساتی شدن» یکی از اون‌ها نیست. این چهارچوب‌ها هم طی سی سال بازی کردن و تجربه بدست اومده، اگر قابل اتکا نیست، بنده ازتون عذرمیخوام :)
      4. «اونارو متعصب و خیالاتی میدونید» بنده خطابم با کسانی است که ما رو «هیتر» می‌دونن. این ناشی از خیالاته :)

    • نظر

      @Arthur_fleck
      ببین تاریخچه جوکر یک سری مطالب قدیمیه. زیر همون مطلب هم گفتم. می‌تونی بری توی تگ جوکر، بری یه کمی قدیم‌تر، پیداشون میکنی. حالا اگر صبر کنی یه مطلب جمع‌بندی کلی هم می‌ذاریم که لینک تمام مطالب توش باشه :)