عضو تحریریه
Mehdi Rh

Mehdi Rh

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
6

بهترین بازی‌های رکورد‌زنی اندروید

 ایام عید فرصت مناسبی است تا از آن استفاده کنیم و دوستانمان را در بازی‌‌های رکوردی به چالش بکشیم! در این مقاله سعی داریم تا بهترین بازی‌های رکوردزنی را به شما معرفی کنیم.

1

معرفی بازی موبایل Men In Black: Galaxy Defenders؛ سیاه‌پوشان جذاب

بازی موبایل Men In Black: Galaxy Defenders سعی دارد تا با الهام از فیلم‌های معروف Men In Black، یک تجربه اکشن و ماجراجویی جذاب به‌همراه داشته باشد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

1

معرفی بازی موبایل World War Doh؛ فرمانده را نابود کن

بازی موبایل World War Doh یک بازی جذاب و استراتژیکی است که با المان‌های خود می‌تواند ساعت‌ها سرگرم نگهتان دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

3

معرفی بازی موبایل US Conflict؛ یک تجربه استراتژیک جذاب

بازی موبایل US Conflict یک بازی استراتژیکی است که سعی دارد با فراهم کردن المان‌هایی جذاب برای گیمر‌ها، آن‌ها را حسابی سرگرم نگه دارد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Galaxy Airforce War؛ نبرد در فضا

بازی موبایل Galaxy Airforce War یک بازی اکشن و شوتر است که شما را به نبرد با دشمنان در سیاره‌های مختلف می‌برد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

14

معرفی هشت بازی با بیشترین کاربر در کافه بازار در سال 1398

هر سال کافه‌بازار یک نظرسنجی را برای انتخاب بهترین برنامه‌ها و بازی‌های مختلف برگزار می‌کند و امسال هم با رای کاربران، هشت بازی کاندید بهترین‌ بازی سال شده‌اند. با زومجی در معرفی این کاندید‌ها همراه باشید.

معرفی بازی موبایل Ubi's Dimensions؛ یک ماجراجویی جذاب

بازی موبایل Ubi's Dimensions یک تجربه جذاب با محیط‌هایی زیبا و الهام گرفته از سری معروف Monument valley است و سعی دارد تا با المان‌های جدید، گیمر‌ها را به خود جذب کند.

6

معرفی بازی موبایل Om Nom: Run؛ دونده جذاب

بازی موبایل Om Nom: Run آخرین بازی سازندگان سری معروف Cut the Rope است که سعی دارد با چالش‌های فراوان، گیمر‌ها را سرگرم کند. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

2

معرفی بازی موبایل Golf King - World Tour؛ ورزش با طعم گلف

بازی موبایل Golf King - World Tour یک شبیه‌ساز جذاب از بازی گلف است که شما را به رقابت و چالش‌های فراوان دعوت می‌کند. در معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

1

معرفی بازی موبایل Retro Highway؛ موتور‌سواری هیجان‌انگیز

بازی موبایل Retro Highway با الهام از بازی‌های قدیمی، یک تجربه هیجان‌انگیز موتورسواری را برای گیمر‌ها فراهم کرده است. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

صفحه ۱ از ۴