نویسنده: Mehdi Rh
// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Galaxy Airforce War؛ نبرد در فضا

بازی موبایل Galaxy Airforce War یک بازی اکشن و شوتر است که شما را به نبرد با دشمنان در سیاره‌های مختلف می‌برد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو Mobirix که بازی‌های زیادی را عرضه کرده است، این بار سعی دارد با با ارائه یک تجربه شوتر کهکشانی، مخاطبین را به وجد بیاورد. این استودیو که قبلا هم توانسته بود بازی‌هایی در این سبک مانند STRIKERS 1945 classic را عرضه کند، سعی دارد تا با دیدگاه‌هایی که در مورد بازی قبلی خود دریافت کرده است، این بار یک تجربه بهتر و پخته‌‌تر را عرضه کند.

Mobirix علاوه بر STRIKERS 1945 classic که یک بازی هیجان‌انگیز و به نوعی باز‌سازی سری معروف STRIKERS 1945 بود، تجربه‌های دیگری نیز برای مخاطبین فراهم کرده است. از دیگر بازی‌های این استودیو می‌توان به Dino Hunter King نیز اشاره کرد که یک شبیه‌ساز شکار دایناسور را به گیمر‌ها ارائه داده بود. این روز‌ها افراد بسیاری علاقه‌مند به بازی‌های اکشن و شوتر کهکشانی هستند. این بازی‌ها به نوعی یک حس نوستالژیک را القا می‌کنند و یاد‌آور تجربه‌های قدیمی در این سبک بازی‌ها هستند. بازی اندروید و آیفون Galaxy Airforce War سعی دارد تا با ارائه یک تجربه شوتر کهکشانی که با خلاقیت سازندگان ترکیب شده است، مخاطبان را به خود جذب کند و آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم نگه دارد.

airforce

در بازی موبایل Galaxy Airforce War شاهد داستان خطی خاصی نیستیم و صرفا باید با نبرد با دشمنان مختلف، مراحل را پشت سر بگذارید. وظیفه شما در بازی این است که کنترل یک فضاپیما را بر عهده بگیرید و با سفر کردن به سیاره‌های مختلف، دشمنان را نابود کنید و سیاره را از وجود آن‌ها، پاک کنید. پس از شروع باید سفینه خود را انتخاب کنید و بدون هیچ بخش آموزشی خاصی، وارد قسمت اول شوید. سیاره‌های زیادی برای بازی کردن در نظر گرفته شده است و باید به تدریج تمامی آن‌ها را باز کنید تا بتوانید در محیط‌هایی جدید به نبرد با دشمنان بپردازید.

وظیفه شما در بازی این است که کنترل یک فضاپیما را بر عهده بگیرید و با سفر کردن به سیاره‌های مختلف، دشمنان را نابود کنید

مکانیزم کنترل سفینه در بازی بسیار آسان است و فقط باید با کشیدن آن به سمت جهت‌های مختلف، به دشمنان تیراندازی کنید و همچنین در مقابل تیر‌های آن‌ها دفاع کنید. در واقع باید حواستان را جمع کنید که تیر‌های دشمنان به شما برخورد نکند تا آسیبی به سفینه وارد نشود. در صورت برخورد تعدادی تیر به سفینه شما، در نبرد شکست می‌خورید و باید از ابتدا مرحله را آغاز کنید. بر خلاف نسخه‌های قبلی از سری بازی‌های شوتر کهکشانی، در Galaxy Airforce War شاهد گرافیک هنری بالاتری هستیم و گشت و گذار در مراحل آن به مراتب لذت بخش‌تر است. همچنین برای هر قسمت نیز آیتم‌های مختلفی مانند سرعت دادن به سفینه و انتخاب موشک‌هایی مرگبار برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. با از بین بردن دشمنان و سفینه‌های آن‌ها، امتیازات مختلفی را کسب می‌کنید که می‌توانید برای قسمت شخصی‌سازی از این امتیازات استفاده کنید. همچنین قبل از ورود به مراحل، قادر هستید تا میزان سختی که می‌خواهید با آن بازی را ادامه دهید، انتخاب کنید. درجه سختی بر روی آخرین حالت می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. قسمت جالب و هیجان انگیز هر مرحله، وجود باس ‌فایت‌هایی است که به بازی تنوع خاصی داده و تجربه آن را لذت بخش‌تر کرده است.

airforce

به غیر از محیط مراحل که طراحی قابل قبولی دارند و تجربه آن‌ها لذت بخش است، محیط اصلی هم به خوبی طراحی شده و کار کردن با موارد مختلف در این محیط بسیار آسان است. در واقع طراحی محیط اصلی شبیه به یک آشیانه برای فضاپیمای شما است که موارد مختلفی مانند قسمت شخصی‌سازی و بهبود فضاپیما، فروشگاه بازی، بخش جوایز و خصوصیات هر فضاپیما برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. 

به غیر از محیط مراحل که طراحی قابل قبولی دارند، محیط اصلی هم به خوبی طراحی شده و کار کردن با موارد مختلف در این محیط بسیار آسان است.

همچنین فضاپیما‌های زیادی نیز برای مخاطبین در نظر گرفته شده است تا به راحتی از بازی و پیشروی در مراحل خسته نشوید. تنوع قسمت شخصی‌سازی نیز قابل قبول بوده و با این که امکانات زیادی ندارد، اما کار کردن با آن لذت‌بخش است. با امتیازاتی که در مراحل مختلف کسب می‌کنید، می‌توانید تا قابلیت‌های خود را بهبود ببخشید تا راحت‌تر در نبرد با دشمنان، پیروزی کسب کنید. سلاح‌های جانبی مانند موشک هم قابلیت شخصی‌سازی دارند تا با توجه به نیاز خود، یکی را برای پیشروی در مراحل انتخاب کنید. در بخش جوایز، هر روزه می‌توانید تا از جوایزی که سیستم بازی برای شما در نظر می‌گیرد بهره‌مند شوید و با توجه به شانس خود، یک هدیه دریافت کنید. همچنین مانند بسیاری از بازی‌های دیگر، بخش فروشگاه برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای در نظر گرفته شده که می‌توانید با خرید آیتم‌های مختلف از این قسمت، منافع زیادی را بدست بیاورید. موسیقی و افکت‌های صوتی هم در بازی عملکرد خوبی دارند و رضایت‌بخش هستند.

airforce

بازی موبایل Galaxy Airforce War با المان‌های سرگرم کننده و جذاب خود، یک تجربه با کیفیت را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. اگر از طرفداران بازی‌های شوتر هستید و به دنبال یک گزینه خوب در این سبک بازی‌ها می‌گردید، Galaxy Airforce War انتخاب مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید. 

دانلود بازی Galaxy Airforce War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده