نویسنده: Mehdi Rh
// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

بهترین بازی‌های رکورد‌زنی اندروید

 ایام عید فرصت مناسبی است تا از آن استفاده کنیم و دوستانمان را در بازی‌‌های رکوردی به چالش بکشیم! در این مقاله سعی داریم تا بهترین بازی‌های رکوردزنی را به شما معرفی کنیم.

هرساله بازی‌های زیادی برای پلتفرم موبایل عرضه می‌شود که دراین‌میان بسیاری از آن‌ها تجربه‌هایی هستند که ما را تشویق می‌کنند تا رکورد جدید را در بازی ثبت کنیم. بیشتر این بازی‌ها یک‌نفره بوده و تمرکز سازندگان روی ایجاد یک محیط جذاب است تا گیمر‌ها بتوانند رکورد سایر گیمر‌ها را در بازی بشکنند.

در سال‌های اخیر این سبک بازی‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است به طوری که استودیو‌های زیادی سعی کرده‌اند تا با عرضه بازی‌هایی ساده با محیطی متفاوت، گیمر‌ها را سرگرم نگه دارند. بسیاری از این تجربه‌ها نیز بازی‌هایی اعتیاد آور بودند که تکرار آن‌ها نیز برای گیمر‌ها لذت بخش بود. یکی از نکات مهم این سبک بازی‌ها، ساده بودن طراحی است. درواقع در این تجربه‌ها شاهد طراحی مراحل و داستان خاصی نیستیم و صرفا باید در محیط تکرار‌شونده بازی، خود را مشغول کنیم. البته این محیط‌های تکرار شونده گاهی اوقات آنقدر جذاب می‌شوند که مجبور می‌شویم تمام تلاش خود را کنیم تا رکورد جدید در بازی به ثبت برسانیم. بسیاری از گیمر‌ها سعی دارند تا با ثبت یک رکورد جدید، نام خود را به ثبت برسانند و به شهرت دست پیدا کنند. از آن جایی که ایام عید وقت مناسبی برای بازی کردن و لذت بردن از ثبت رکورد و رقابت با سایر گیمر‌ها است سعی کردیم تا ۱۲ بازی جذاب که در آن‌ها می‌توانید به رقابت با دوستان خود بپردازید را به شما معرفی کنیم. زومجی به‌صورت روزانه نیز بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

best record games

Om Nom: Run

بازی Om Nom: Run یک تجربه رانر جذاب است که در آن باید در یک مسیر بی پایان به ثبت رکورد بپردازید. اگر با سری بازی‌های معروف Cut the Rope آشنا باشید حتما می‌دانید که این بازی در زمان عرضه خود توانست موفقیت بسیاری را کسب کند و طرفداران زیادی را به‌دست بیاورد.

موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope باعث شد تا سازندگان تصمیم بگیرند دنباله بازی را نیز تولید کنند. با اینکه بازی Cut the Rope 2 نتوانست موفقیت سری اول را تکرار کند اما باز هم طرفداران زیادی به این بازی جذب شدند. پس از آن استودیو سازنده تصمیم گرفت تا با استفاده از شخصیت‌های بازی یک رانر جذاب را آماده و تولید کند. Om Nom: Run با استفاده از شخصیت معروف بازی Cut the Rope سعی دارد تا یک بازی رانر جذاب را در اختیار مخاطبان قرار دهید. وظیفه شما در بازی این است که با دویدن در محیط سرگرم‌کننده بازی، از موانع مختلف عبور کنید و سعی کنید که به آن‌ها برخورد نکنید. طراحی فضا و محیط، بسیار خوب صورت گرفته است و از پشت‌سر گذاشتن آن‌ها خسته نمی‌شوید. قسمت شخصی‌سازی نیز برای ایجاد تنوع در بازی در اختیار هوادارن قرار داده شده است. همچنین سازندگان در طراحی المان‌های رکورد زنی نیز دقت زیادی به خرج داده‌اند و یک بخش مخصوص برای ثبت رکورد در اختیار گیمر‌ها قرار داده‌اند. موسیقی و افکت‌های صوتی نیز به خوبی کار شده است و به بهبود تجربه گیمر‌ها از بازی کمک زیادی می‌کند.

دانلود بازی Om Nom: Run

best record games

!Rescue Wings

 !Rescue Wings یک بازی جذاب است که در آن نقش ماموری را بر عهده می‌گیرید که باید سعی کنید تا آتش‌سوزی در یک جنگل را متوقف کنید. ایده اصلی بازی بسیار ساده بوده اما سازندگان توانستنه‌اند با اضافه کردن المان‌های جذاب و همچنین طراحی مناسب محیط و فضای بازی، یک اثر سرگرم‌کننده را خلق کنند.

استودیو PlayStack با خلق بازی !Rescue Wings سعی کرده تا اثری برای مخاطبان ایجاد کند که هم بتواند آن‌ها را سرگرم نگه دارد و همچنین یک تجربه جذاب را برای ثبت رکورد در اختیار گیمر‌ها قرار دهد. شما نقش ماموری را بر عهدی دارید که باید به وظیفه خود عمل کنید و با پرواز بر جنگلی عظیم، آتش‌سوزی آن را مهار کنید و مانع نابود آن شوید. آتش سوزی‌ها در بازی با استفاده از دودشان قابل تشخیص هستند. طراحی محیط و فضای بصری بازی بسیار ساده و در عین حال جذاب، صورت گرفته است. آتش سوزی‌ها در قسمت‌های مختلف با شلیک گلوله‌های آبی مهار می‌شوند اما نحوه پرتاب این گلوله‌ها به دقت زیادی نیاز دارد. همچنین باید به میزان پر بودن مخزن آب خود نیز توجه داشته باشید تا در ثبت رکورد‌های جدید دچار مشکل نشوید. بخش شخصی‌سازی هم برای علاقه‌مندان در بازی در نظر گرفته شده است. افکت‌های صوتی نیز از کیفیت خوبی در بخش‌های مختلف، برخوردار هستنتد. !Rescue Wings یک تجربه جذاب و زیبا در سبک بازی‌های رکوردزنی به شمار می‌رود.

دانلود بازی  !Rescue Wings

best record games

Scorcher

بازی موبایل Scorcher یک تجربه سرگرم‌کننده است که در آن باید با سفینه خود در میان صخره‌هایی جذاب پرواز کنید و امتیاز  کسب کنید و به نبرد بپردازید. Scorcher از آن دست بازی‌هایی است که با طراحی بصری بسیار زیبای خود طرفداران را شگفت زده می‌کند. 

پیش از این بازی‌هایی مانند Alto's Adventure به همگان ثابت کرده بودند که طراحی بصری تاثیر زیادی در جلب گیمر‌ها به بازی دارد. درواقع یکی از مواردی که می‌تواند مخاطبان را به خود جذب کند طراحی محیط و فضای مراحل و گرافیک هنری بازی است. Scorcher نیز با دارا بودن طراحی زیبا در مراحل توانسته است تا در سبک بازی‌های رکوردزنی یک تجربه لذت‌بخش را فراهم کند. وظیفه شما در بازی کنترل یک سفینه است که در میان صخره‌ها در حال حرکت است. گاهی اوقات حرکت دراین‌میان بسیار سخت شده و باید از قسمت‌هایی تنگ و باریک عبور کنید. همچنین یک مار عظیم شما را همراهی می‌کند و بعضی وقت‌ها می‌تواند برای شما دردسر ساز شود. علاوه‌بر عبور از صخره‌ها، با دشمنانی نیز رو‌به‌رو می‌شوید که رویارویی با آن‌ها می‌تواند جذاب و در عین حال چالش برانگیز باشد. همچنین با کسب امتیازات و به ثبت رساندن رکورد در بازی می‌توانید از قسمت شخصی‌سازی نیز استفاده کنید تا تجربه شما متنوع‌تر شود و از بازی لذت بیشتری را ببرید. اگر آماده ثبت رکورد با پرواز در میان صخره‌هایی جذاب هستید، Scorcher گزینه مناسبی برای شما است.

دانلود بازی Scorcher

best record games

Alto's Adventure

بازی موبایل Alto's Adventure یک تجربه اسکی روی برف و یخ بی پایان است که با طراحی بصری و گرافیک هنری فوق‌العاده خود، خود را از سایر بازی‌های رانر متمایز می‌کند. اگر با بازی Monument Valley آشنایی داشته باشید حتما در جریان هستید که توانست با طراحی زیبای مراحل خود توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند.

این بار استودیو سازنده Alto's Adventure سعی دارد تا با عرضه یک بازی بی انتها اما با طراحی بصری بسیار زیبا و جذاب، گیمر‌ها را به خود جذب کند. پس از شروع با دیدن محیط بازی به وجه تمایز آن با بازی‌های دیگر پی می‌برید. درواقع Alto's Adventure را می‌توان یک اثر هنری تمام عیار در بازی‌های موبایل دانست. Alto نام یک چوپان است که در مناطق برفی زندگی می‌کند. حیوانات او از دسترس دور شده‌اند و شما در نقش Alto باید به‌دنبال آن‌ها بروید و آن‌ها به خانه بازگردانید. موانع زیادی بر سر راه شما قرار دارند که باید با جهش‌های به موقع از سد آن‌ها عبور کنید تا با موفقیت به پیشروی در بازی بپردازید. همچنین با انجام حرکات پرشی جذاب می‌توانید امتیازات زیادی را کسب کنید و از پیشروی در بازی لذت بیشتری را ببرید. محیط و نورپردازی در بازی به بهترین شکل کار شده است به طوری که از تماشای آن خسته نمی‌شود. این ویژگی بازی باعث شده تا یک تجربه رانر لذت‌بخش را تجربه کنید و از ثبت رکورد در آن لذت ببرید.

دانلود بازی  Alto's Adventure

best record games

Hole.io

بازی موبایل Hole.io یک بازی بسیار اعتیادآور و جذاب است که شما را به رقابت و چالش دعوت می‌کند. استودیو VOODOO که سابقه ساخت بازی‌های موبایلی و سرگرم‌کننده زیادی دارد، این بار با بازی Hole.io سعی کرده تا یک تجربه رقابتی تمام عیار را برای گیمر‌ها عرضه کند.

مقاله‌های مرتبط:

Hole.io از آن دست بازی‌هایی است که امکان دارد در ابتدای بازی نظر شما را جلب نکند اما هرچه قدر بیشر آن را تجربه کنید، بیشتر در دنیای آن غرق می‌شوید. هدف و وظیفه شما بسیار ساده است و صرفا باید تمامی ساختمان‌های محیط را بخورید! درواقع نقش یک حفره را بر عهده دارید که باید مانند سیاه‌چاله، تمامی اجسام را در خود غرق کنید و با حفره‌های دیگر رقابت کنید. هرچه قدر که بتوانید ساختمان‌های بیشتری را به خود جذب کنید بزرگتر می‌شوید و قدرت بیشتری پیدا می‌کنید. رقابت و جذابیت بازی آن جایی است که دیگر بازیکنانی که حفره خود را بزرگتر کرده باشند، می‌تواندد شما را نیز به خود جذب کنند و از بین ببرند. Hole.io به‌نوعی یک تجربه بسیار سطحی و ساده از بتل رویال را به گیمر‌ها عرضه کرده که می‌تواند ساعت‌ها سرگرم نگهشان دارد. امتیاز نهایی شما وقتی تعیین می‌شود که بتوانید بیشترین بازیکن را از دور مسابقه خارج کنید و باید سعی کنید تا رکورد خود را در بازی بهبود ببخشید. طراحی محیط و فضای بازی ترکیب جذابی با افکت‌های صوتی و موسیقی آن به‌وجود آورده‌اند تا از گیم‌پلی بازی احساس خستگی نکنید و بتوانید از آن لذت ببرید. Hole.io یک تجربه بسیار جذاب برای رقابت و ثبت رکورد در بازی‌های موبایلی است.

دانلود بازی Hole.io

best record games

Ball Blast

بازی موبایل Ball Blast یک تجربه بسیار سرگرم‌کننده و اعتیاد‌آور است که شما را تشویق می‌کند تا به ثبت رکورد بپردازید. این بازی با داشتن محیطی جذاب و رنگارنگ و همچنین گیم‌پلی سرگرم‌کننده، گزینه بسیار مناسبی برای اوقات فراغت به شما می‌رود.

استودیو Voodoo که همگی آن را به خاطر بازی‌های کوچک و سرگرم کننده اش می‌شناسیم، این بار با عرضه Ball Blast سعی کرده تا با فراهم‌کردن یک محیط جذاب، گیمر‌ها را به خود جذب کند. از جمله بازی‌های موفق این استودیو می‌توان به تجربه سرگرم‌کننده Helix Jump اشاره کرد. وظیفه شما در بازی شلیک به سمت گوی‌هایی است که به‌صورت مداوم به بالا و پایین می‌پرند و باید سعی کنید تا با شلیک به سمت آن‌ها امتیاز کسب کنید و مانع نابودی خود شوید. در صورت برخورد این گوی‌ها به شما، شکست می‌خورید و باید از ابتدا، برای کسب رکورد تلاش کنید. همچنین هرچه به سمت جلو در بازی پیشروی کنید، چالش‌ها و کسب امتیاز سخت‌تر شده و باید برای ثبت رکورد‌های جدید دقت بیشتری به خرج دهید. المان‌های جذاب دیگری نیز در محیط قرار داده شده‌اند تا به‌راحتی از پیشروی در بازی خسته نشوید. Ball Blast با کسب امتیازات خوب از جانب هوادارن و منتقد‌ها، یک گزینه بسیار مناسب برای یک بازی رکوردزنی به شمار می‌رود. همچنین گیمر‌ها می‌توانند از قسمت شخصی‌سازی نیز در بازی استفاده کنند و توانایی‌های خود را در بازی بهبود ببخشند. محیط‌های قسمت‌های مختلف نیز ثابت نیستند و با تغییرات جذاب خود سعی دارند تا به جذابیت مراحل اضافه کنند. موسیقی و افکت‌های صوتی نیز ترکیب خوبی با جلوه‌های بصری و محیط‌های رنگارنگ بازی ایجاد کرده‌اند.

دانلود بازی Ball Blast

best record games

aa

بازی موبایل aa شاید در نگاه اول صرفا یک بازی رکوردزنی نباشد و باید در آن مراحل مختلف را پشت سر بگذارید، اما مراحل و بخش‌های آن آنقدر سخت و جذاب می‌شود که باعث شده است تا گیمر‌های مختلف سعی کنند با رسیدن به مرحله بالاتر، دوستان خود و سایر گیمر‌ها را شکست دهند.

بازی aa که در بین بعضی از گیمر‌ها به Double A نیز معروف است، توانست در سال عرضه خود نظرات بسیار مثبتی از سوی گیمر‌ها و منتقدین کسب کند و در بین محبوب‌ترین‌های بازار قرار بگیرد. وظیفه شما در بازی این است که با پرتاب گوی‌های مختلف به سمت یک دایره بزرگ، تمامی گوی‌ها را در فضای بیرونی دایره، جای دهید. شاید در نگاه اول این کار ساده به نظر بیاید اما گاهی اوقات تعداد گوی‌ها آنقدر زیاد می‌شود که کار گیمر‌ها به اندازه پیدا کردن سوزن در انبار کاه، سخت می‌شود! درواقع زمانی‌که فضای دایره پر از گوی شده و جای خالی کمی دارد، باید در پرتاب‌های خود دقت زیادی کنید تا در پیشروی در بازی شکست نخورید. استودیو General Adaptive پس از موفقیت aa، بازی‌های مشابه دیگری هم به بازار عرضه کرد که هیچ‌کدام نتوانستند موفقیت این نسخه را تکرار کنند اما تجربه آن‌ها نیز لذت خود را دارد. از جمله این بازی‌ها می‌توان به ff، sp، ao اشاره کرد. طراحی محیط و گرافیک هنری بازی بسیار ساده هستند اما جادوی بازی این است که توانسته با همین طراحی ساده، یک تجربه بسیار جذاب و اعتیادآور برای گیمر‌ها عرضه کند. aa یک بازی مناسب برای ثبت رکورد در تعداد مراحل گذرانده شده است که می‌توانید آن را با دیگر گیمر‌ها به اشتراک بگذارید و در این ایام از آن لذت ببرید. راستی رکورد شما در بازی چقدر است؟

best record games

Crossy Road

بازی موبایل Crossy Road یک بازی سرگرم‌کننده است که در آن باید از میان اتوبان‌هایی شلوغ عبور کنید و تا آن‌جا که می‌توانید به پیشروی بپردازید. Crossy Road از آن دست بازی‌هایی است که در سال عرضه خود توانست خود را از دیگر بازی‌های موبایلی متمایز کند و حسابی گیمر‌ها را به خود جذب کند.

پس از وارد شدن به محیط اصلی، اتوبانی بزرگ و شلوغ را مشاهده می‌کنید که ماشین‌های زیادی در آن در حال رفت‌و‌آمد هستند. وظیفه شما این است که سعی کنید تا بدون برخورد به ماشین‌ها و وسایل نقلیه دیگر، به سلامت از اتوبان عبور کنید. البته از آن جایی که Crossy Road یک بازی برای ثبت رکورد و بدون پایان است، اتوبان جذاب بازی نیز پایانی ندارد و باید تا هرکجا که می‌توانید به پیشروی در آن بپردازید. علاوه‌بر وسایل نقلیه تهدیدات دیگری هم برای شما وجود دارد. مثلا آبگیر‌هایی در محیط قرار داده شده که باید حواستان را جمع کنید تا درون آن‌ها غرق نشوید. همچنین در بعضی قسمت‌ها امکان دارد تا طعمه پرندگان شکاری شوید. قسمت شخصی‌سازی در بازی بسیار خوب و بامزه طراحی شده است تا از پیشروی و تلاش برای ثبت رکورد‌‌های جدید خسته نشوید. Crossy Road با المان‌های بسیار جذاب خود توانست امتیازات مثبتی از سوی گیمر‌ها و منتقدان کسب کند و به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های رکوردزنی شناخته شود.

دانلود بازی Crossy Road

best record games

Duet

بازی موبایل Duet سعی دارد تا با عرضه یک تجربه سرگرم‌کننده، قدرت تمرکز شما را به چالش بکشد. Duet شاید در نوع خود یک بازی رکوردزنی محض به شمار نرود، اما سختی مراحل و کم بودن تعداد آن‌ها باعث شده است تا گیمر‌های زیادی از آن به‌عنوان یک بازی سخت و جذاب یاد کنند که هرکس نمی‌تواند تمامی مراحل آن را پشت سر بگذارد.

مقاله‌های مرتبط:

مکانیزم گیم‌پلی در بازی بسیار ساده است و شما باید با کنترل دو گوی قرمز و آبی از موانع عبور کنید تا به انتهای خط برسید. درواقع Duet یکی از بهترین بازی‌ها برای به چالش کشیدن ذهن و تمرکز به شمار می‌رود. سختی مراحل و قسمت‌های مختلف بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که سرعت حرکت در محیط به تدریج افرایش پیدا می‌کند و کنترل گوی‌ها به مراتب دشوار تر می‌شود. گاهی اوقات برای اتمام یک مرحله مجبورید که بار‌ها و بار‌ها مرحله را تکرار کنید. طراحی محیط بسیار خوب صورت گرفته و در بازی شاهد گرافیک هنری و جلوه‌های بصری مناسبی هستیم که با اینکه عالی طراحی نشده‌اند اما برای یک بازی ساده کفایت می‌کنند. Duet یک تجربه بسیار اعتیاد‌آور است که حتی پس از اتمام تمامی مراحل خود نیز دست از سر شما برنمی‌دارد. بخش‌ها و حالت‌های مختلفی برای ثبت امتیاز بهتر به نسبت سایر گیمر‌ها، در بازی تعبیه شده است که می‌توانید از تمامی آن‌ها لذت ببرید. قسمت مخصوص رکوردزنی بازی نیز challenges نام دارد که در آن می‌توانید با کنترل گوی‌های جذاب بازی، رکورد جدید از خود ثبت کنید و دوستان خود را شکست دهید. همچنین قسمتی نیز برای به اشتراک‌گذاری رکورد‌های گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. اگر به‌دنبال یک تجربه جذاب و در عین حال سخت می‌گردید که بتوانید در آن، ذهن خود را به چالش بکشید و رکورد جدید به ثبت برسانید، Duet گزینه مناسبی برای شما است. 

دانلود بازی Duet

best record games

Fruit Ninja

یک بازی قدیمی جذاب! کمتر گیمری است که نام بازی Fruit Ninja به گوشش نخورده باشد. این بازی بسیار جذاب در سال عرضه خود توانست انقلابی در بازی‌های ویدیویی ایجاد کند و سبک جدیدی را در بازی‌ها ابدا کند.

بعد از عرضه Fruit Ninja بازی‌های زیادی از آن الهام گرفتند و تجربه‌هایی مشابه را عرضه کردند. Fruit Ninja در زمان عرضه آنقدر سریع محبوب شد که می‌توانستیم رد آن را روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند در بین مردم ببینیم. وظیفه شما در بازی این است که میوه‌های مختلف را با ضربه‌ای نصف کنید! درواقع در بازی، نقش یک نینجا را بر عهده دارید که ظاهرا علاقه زیادی به تکه‌تکه کردن میوه‌های مختلف دارد. طراحی محیط و فضای بازی بسیار ساده و در عین حال جذاب صورت گرفته است. همچنین تنوع میوه‌ها و نحوه فرود آن‌ها نیز به خوبی طراحی شده است. همچنین حرکاتی مخصوص در بازی برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است تا با انجام آن‌ها بتوانید امتیازات متفاوتی را کسب کنید. مثلا با ضربه زدن پشت‌سر هم به چند میوه، می‌توانید امتیاز اضافه به‌دست بیاورید. Fruit Ninja یک بازی رکوردزنی جذاب است و در آن قادر هستید تا رکورد‌های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. هرچه قدر بیشتر در بازی دوام بیاورید و میوه‌های بیشتری را خرد کنید، امتیاز بیشتری کسب می‌کنید و رکورد بهتری را به ثبت می‌رسانید. Fruit Ninja را می‌توان یکی از بهترین و تاریخی‌ترین بازی‌های رکوردزنی موبایل به حساب آورد که می‌تواند در این ایام، حسابی سرگرمتان کند.

دانلود بازی Fruit Ninja

best record games

Geometry Dash

بازی‌های موبایلی که با موسیقی ترکیب شده‌اند تا حس خوبی را در مخاطب ایجاد کنند همواره محبوب بوده و گیمر‌های زیادی علاقه‌مند هستند تا آن‌ها را تجربه کنند.

از معروف‌ترین بازی‌ها در این سبک می‌توان به بازی  اشاره کرد که توانست یک تجربه زیبا را همراه‌با موسیقی دلنشین، به گیمر‌ها تقدیم کند. Geometry Dash نیز از آن دست بازی‌هایی است که سعی دارد گیمر‌ها را در دنیای خود همراه‌با موسیقی غرق کند اما به هیچ وجه به‌دنبال آرامش شما نیست! Geometry Dash یک تجربه پلتفرمر است که با موسیقی‌های بسیار هیجان‌انگیز ترکیب شده و سعی دارد تا شما را به دنیای سریع و هیجان‌انگیز خود جذب کند. شاید در بازی شاهد تمامی المان‌های رکوردزنی نباشید اما پیشروی در مراحل و قسمت‌های Geometry Dash آنقدر سخت و جذاب است که می‌تواند گزینه مناسبی برای گیمر‌ها در این سبک باشد. موسیقی و محیط قسمت‌های مختلف یا یکدیگر متفاوت است و همین باعث شده تا مخاطبان به‌راحتی از پیشروی در مراحل خسته نشوند و از آن لذت ببرند. شما کنترل یک مکعب را برعهده دارید که باید در مواقع لازم از موانع بپرید و آن‌ها را پشت سر بگذارید تا به خط پایان برسید. قسمت شخصی‌سازی هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. Geometry Dash می‌تواند به گزینه بسیار مناسبی برای تجربه در این روز‌ها برای شما تبدیل شود که از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

دانلود بازی Geometry Dash

best record games

Subway Surfers

بازی موبایل Subway Surfers در زمان عرضه خود به‌نوعی انقلابی در زمینه بازی‌های رانر به‌وجود آورد به طوری که با استقبال بسیار شدیدی از جانب هواداران و منتقدان رو‌به‌رو شد.

این بازی جذاب آنقدر با استقبال رو‌به‌رو شد که حتی یک سریال انیمیشنی بر پایه آن تولید شد. شما در بازی  نقش یک پسربچه را برعهده دارید که باید از دست پلیس فرار کنید. Subway Surfers یک بازی بی پایان است به این معنی که پلیس بامزه بازی آنقدر به‌دنبال شما می‌دود تا اینکه شما را تسلیم خود کند. درواقع باید با فرار از دست پلیس و پیشروی در محیط جذاب بازی، رکورد جدید خود را ثبت کنید و به رقابت با دوستان و سایر گیمر‌ها بپردازید. المان‌های رکورد زنی در بازی بسیار جذاب است و امکان ندارد تا به‌راحتی از دست آن خسته شوید. طراحی محیط و جلوه‌های بصری نیز به خوبی صورت گرفته است به طوری که از گشت‌و‌گذار در تک تک قسمت‌های آن لذت می‌برید. بازی موبایل Subway Surfers باعث شد تا بسیاری از استودیو‌ها از آن الهام بگیرند و تجربه خود را به گیمر‌ها عرضه کنند. اگر هنوز این بازی عالی را تجربه نکردید یا مدت زیادی است که به سمت آن نرفته‌اید، تجربه این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی Subway Surfers

در این مقاله سعی کردیم تا گذری بر بهترین بازی‌های رکوردزنی موبایل برای ایام عید داشته باشیم تا بتوانید از اوقات فراغت خود در این ایام لذت ببرید. البته تعداد تمامی بازی‌های رکوردزنی که می‌توان از تجربه آن‌ها لذت برد بسیار زیاد است که در این مقاله سعی شد تا معروف‌ترین و بهترین آن‌ها معرفی شود. اگر تجربه این بازی‌ها یا بازی‌های مشابه دیگر  را دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. امیدواریم که در سال جدید اوقات خوب و خوشی را داشته باشید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده