نویسنده: Mehdi Rh
// پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Retro Highway؛ موتور‌سواری هیجان‌انگیز

بازی موبایل Retro Highway با الهام از بازی‌های قدیمی، یک تجربه هیجان‌انگیز موتورسواری را برای گیمر‌ها فراهم کرده است. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

این روز‌ها سبک بازی‌های مسابقه‌ای طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد مختلفی به‌دنبال رقابت با یکدیگر هستند. بازی های موتور سواری هم نوعی از این نوع تجربه‌های رقابتی به شمار می‌روند.

بازی اندروید و آیفون Retro Highway از آن دست بازی‌های موتورسواری است که می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده برای گیمر‌ها باشد. سبک موتور سواری توانست در طی عرضه شدن بازی‌های مختلف گیمر‌های زیادی را به خود جذب کنند. درواقع هیجان این نوع بازی‌ها باعث شد تا طرفداران زیادی پیدا کند. مثلا عناوین کوچکی مانند Motor Hero که حرکات نمایشی با موتور را به گیمر‌ها ارائه داده بود و همچنین عنوان‌های بزرگتری مثل Ride 3 که یک شبیه‌ساز کامل از موتور سواری است، توانستند جای خود را در میان بازی‌های رقابتی پیدا کنند و گیمر‌ها به این سبک جذب شوند. این بار استودیو Gearhead Games ApS سعی دارد تا با عرضه Retro Highway توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

retro

در  Retro Highway  شاهد خط داستانی خاصی نیستیم و صرفا باید چالش‌هایی مختلف را پشت سر بگذارید. پس از اینکه وارد قسمت مقدماتی شدید، ابتدا بخش آموزشی روی صفحه نشان داده می‌شود. در بخش آموزشی نکات لازم برای حرکت موتور خود و همچنین شتاب دادن به موتور را یاد می‌گیرید. مکانیزم‌های گیمپلی بسیار آسان است و به‌راحتی به آن‌ها عادت می‌کنید. بعد از اینکه بخش آموزشی را پشت سر گذاشتید وارد محیط اصلی بازی می‌شوید.

سازندگان Retro Highway سعی کرده‌اند تا با الهام گرفتن از تجربه‌های قدیمی ، یک محیط سرگرم‌کننده را برای گیمر‌ها ایجاد کنند.

پس از وارد شدن به محیط اصلی، بدون شک بازی‌های قدیمی و خصوصا سری بازی‌های معروف SEGA در ذهنتان تداعی می‌شوند.در واقع سازندگان Retro Highway سعی کرده‌اند تا با الهام گرفتن از تجربه‌های قدیمی و افزودن چاشنی خلاقیت خود، یک محیط سرگرم‌کننده را ایجاد کنند. وظیفه شما در بازی این است که هدایت موتورسواری را بر عهده بگیرید و با رانندگی در یک جاده جذاب، از موانع عبور کنید و حواستان را جمع کنید تا به وسایل دیگر برخورد نکنید. در صورتی که به هر وسیله‌ای برخورد کنید، به اطراف پرتاب می‌شوید و باید از ابتدا مرحله را آغاز کنید. این نوع مکانیزم در بازی باعث شده است تا حساسیت مراحل افزایش پیدا کند و برای عبور کردن از چالش‌های مختلف، بیشتر حواس خود را جمع کنید.

retro

پس از اتمام هر مرحله امتیاز‌هایی کسب می‌کنید و می‌توانید با این امتیازات، محیط‌های جدیدی را برای تجربه انتخاب کنید. درواقع به جز محیط اولیه بازی، چند نقشه دیگر هم برای مخاطبان در نظر گرفته شده است تا چاشنی تنوع را برای گیمر‌ها فراهم کند تا آن‌ها به‌راحتی از تجربه بازی احساس خستگی نکنند. البته این تنوع فقط در نقشه‌ها خلاصه نشده و شامل بخش شخصی‌سازی هم می‌شود.

در بازی Retro Highway  شاهد خط داستانی خاصی نیستیم و صرفا باید چالش‌هایی مختلف را پشت سر بگذارید.

با امتیازات مختلفی که در طول مراحل کسب می‌کنید قادر هستید تا از بخش شخصی‌سازی استفاده کنید. در این بخش تمرکز سازندگان روی تغییر ظاهر مهم‌ترین بخش بازی، یعنی موتور شما بوده است. تنوع شکل‌های موتور در قسمت شخصی‌سازی زیاد است به طوری که برای آزاد کردن تمامی آن‌ها باید وقت زیادی را در بازی بگذرانید. موتور‌ها علاوه‌بر شکل و ظاهر، در سرعت و کنترل هم با یکدیگر متفاوت هستند. شکل‌های بعضی از موتور‌ها به قدری با طراحی پیکسلی بازی زیبا از ‌آب درآمده که حاضر می‌شوید برای به‌دست آوردن آن‌ها تلاش کنید. ترکیب رنگ موتور شما با محیط بسیار جذاب است و یک حس نوستالژیک جذاب را القا می‌کند. این حس نوستالژیک که یادآور بازی‌های SEGA است، در طول مراحل با شما بوده و سعی دارد تا به لذت بخش‌تر شدن تجربه، کمک کند.

retro

پس از اتمام هر مرحله امتیاز‌هایی کسب می‌کنید و می‌توانید با این امتیازات، محیط‌های جدیدی را برای تجربه کردن، انتخاب کنید.

علاوه‌بر قسمت‌های اصلی، بخش‌های مختلف دیگری هم برای مخاطبان، در نظر گرفته شده است. از مهم‌ترین این بخش‌ها می‌توان به قسمت Upgrade اشاره کرد. در این قسمت می‌توانید قابلیت‌های خود را در مراحل بهبود ببخشید. مثلا یکی از نکات مهم در این قسمت، افزایش مقاومت موتور شما است تا به‌راحتی در برخورد با موانع از بین نرود. همچنین بخش‌های فروشگاه و رده‌بندی هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. از آن جایی که Retro Highway یک بازی رقابتی است، مقایسه رکورد‌های خود با دوستان و سایر گیمر‌ها همواره جذاب بوده که در این بخش می‌توانید این کار را انجام دهید. قسمت فروشگاه نیز برای خرید آیتم‌های مختلف قرار گرفته شده تا بتوانید با خریداری کردن آن‌ها، به آیتم‌های جدید دسترسی داشته باشید و قابلیت‌های خود را در بازی بهتر کنید. موسیقی و افکت‌های صوتی هم به خوبی کار شده است و با ارائه یک حس نوستالژیک، به بهبود تجربه گیمر‌ها در بازی کمک بزرگی می‌کند به طوری که همواره از گوش دادن به آن‌ها لذت می‌برید.

retro

بازی موبایل Retro Highway یک تجربه هیجان‌انگیز و نوستالژیک به شمار می‌رود و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. اگر از طرفداران بازی‌های موتورسواری و رقابتی هستید و به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده در این سبک می‌گردید، Retro Highway گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Retro Highway

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده