اتفاقاً اکثر بازیسازهای مولتی پلتفرم دارن با DX12 بازی میسازن و استودیوهای کمی تا الان از ولکان استفاده کردن. Windows 10 الان پر مخاطب ترین سیستم عامل استیم هست و در کنارش خود ایکسباکس وان هم هست که باز از DX12 استفاده میکنه. ساخت بازی با DX12 هم دردسرش نباید بیشتر از ساختن بازی با ولکان باشه و شاید اصلاً درد سر کمتری هم داشته باشه.
ایکسباکس وان و پلیاستیشن 4 از نظر سخت افزار خیلی به هم شبیه بودن. در واقع بزرگترین تفاوتهاشون سیستم مموری بود و تعداد CUهایی که در GPUـهاشون استفاده شده بود. CPU هر دو کنسول هم که کاملاً شبیه به هم بودن و فقط کلاک CPUـه XB1 بین 9-10 درصد بیشتر بود.
اما اسکورپیو و نیئو با توجه به اطلاعاتی که تا الان منتشر شده تفاوت بسیار بیشتری دارن. اسکورپیو با GPUـه 6TFـی (که احتمالاً با توجه به تعداد بیشتر کامپیوت یونیت هاش احتمالاً از سری Vega هست و مصرف انرژی کمتری هم داره نسبت به پولاریس) در کنار یه مم
پست
چهار شنبه, ۳۰ تیر ۹۵, ۲۳:۰۲پست
چهار شنبه, ۳۰ تیر ۹۵, ۰۹:۰۳پست
سه شنبه, ۲۹ تیر ۹۵, ۲۲:۰۳پست
سه شنبه, ۲۹ تیر ۹۵, ۲۱:۳۲نظر
اتفاقاً اکثر بازیسازهای مولتی پلتفرم دارن با DX12 بازی میسازن و استودیوهای کمی تا الان از ولکان استفاده کردن. Windows 10 الان پر مخاطب ترین سیستم عامل استیم هست و در کنارش خود ایکسباکس وان هم هست که باز از DX12 استفاده میکنه. ساخت بازی با DX12 هم دردسرش نباید بیشتر از ساختن بازی با ولکان باشه و شاید اصلاً درد سر کمتری هم داشته باشه.
پست
سه شنبه, ۲۹ تیر ۹۵, ۱۲:۰۳پست
سه شنبه, ۲۹ تیر ۹۵, ۰۹:۰۳نظر
ایکسباکس وان و پلیاستیشن 4 از نظر سخت افزار خیلی به هم شبیه بودن. در واقع بزرگترین تفاوتهاشون سیستم مموری بود و تعداد CUهایی که در GPUـهاشون استفاده شده بود. CPU هر دو کنسول هم که کاملاً شبیه به هم بودن و فقط کلاک CPUـه XB1 بین 9-10 درصد بیشتر بود. اما اسکورپیو و نیئو با توجه به اطلاعاتی که تا الان منتشر شده تفاوت بسیار بیشتری دارن. اسکورپیو با GPUـه 6TFـی (که احتمالاً با توجه به تعداد بیشتر کامپیوت یونیت هاش احتمالاً از سری Vega هست و مصرف انرژی کمتری هم داره نسبت به پولاریس) در کنار یه مم
پست
دوشنبه, ۲۸ تیر ۹۵, ۲۱:۰۳پست
دوشنبه, ۲۸ تیر ۹۵, ۱۰:۲۸