دلیل اصلی تاخیر خوردن بازی Crackdown 3 اعلام شد
تاریخ عرضهی Crackdown 3، ساختهی استودیوی ریایجنت گیمز (Reagent Games)، مخفیانه به زمان دورتری منتقل شده است و آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکسباکس، نیز به تازگی گفته بود آنها واقعاً نیازی نداشتهاند که این بازی را امسال عرضه کنند. اما واقعاً باید دلیل بزرگتری برای تأخیر خوردن بازی توسط این شرکت وجود داشته باشد و در نهایت امروز دلیل این تأخیر مشخص شد.
به گفتهی شانون لوفتیس تیم سازندهی بازی برای ساخت بخش داستانی بزرگتر به زمان بیشتری احتیاج داشت. یکی از نتایج این تأخیر دو برابر شدن ابعاد بخش تک نفرهی بازی نسبت به هدف اولیه است، پس واقعاً به نظر میرسد که این انتظار ارزشش را خواهد داشت. لوفتیس به وب سایت گیم اینفورمر گفته است:
کار ساخت بازی بسیار خوب پیش میرود. صادقانه بگویم، ما حالت آنلاین را برای Crackdown داریم و در کنار آن یک بخش تک نفرهی معمولی را نیز برای بازی در دست ساخت داریم که به صورت آنلاین و چند نفره نیز قابل بازی است. اما ما میخواستیم که بخش آنلاین را به صورت آزمایشی عرضه کنیم پس زمان زیادی تا کامل شدن این بخش از بازی باقی نمانده است. در واقع این بخش تک نفره است که ما میخواهیم دو برابر بزرگترش کنیم.
او اضافه کرد:
ما هر هفته جلساتی داخلی را به بازی کردن حالت چند نفرهی Crackdown اختصاص میدهیم. اکنون ما شروع کردهایم به وارد کردن بخش تک نفره به این پروسه. ساختن این بازیهای جهان باز هم چالش برانگیز است و هم هیجان آور، چرا که شما مجبور هستید تمام سیستمهایی که با یکدیگر در ارتباط هستند را بسازید. قبل از رسیدن به نقطهای که واقعاً بتوانید احساس ناشی از بازی را تجربه کنید و مشغول ساخت مأموریتها و روایت داستان شوید. بسته به اینکه تصمیم بگیرید چه چیزی را در محیط ویران کنید، واکنشهای بزرگی در سر تا سر شهر مشاهده خواهید کرد. خلافکاران علیه شما با یکدیگر متحد خواهند شد، این اولین بار است که ما یک همچین موردی را در بازی داریم.
پیش از این قرار بود که تابستان امسال بخش چند نفرهی بازی به صورت آزمایشی عرضه شود، اما با توجه به اینکه الان ۱۹ جولای (۲۹ تیر) است بعید به نظر میرسد که چنین اتفاقی رخ دهد. فقط باید منتظر ماند و دید که تاریخ عرضهی دیگری برای این بازی معرفی خواهد شد یا خیر.
Crackdown 3 سال ۲۰۱۷ برای کنسول ایکسباکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد.
منبع: Gamepur