نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

DLC جدید بازی Star Wars: The Old Republic معرفی شد

استودیوی بایوور (BioWare)، سازنده‌ی بازی Star Wars: The Old Republic، بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی را با نام Knights of the Eternal Throne معرفی کرد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

به گفته‌ی استودیوی بایوور قرار است SWTOR: Knights of the Eternal Throne در اوایل پاییز عرضه شود و آنها این بسته‌‌ی الحاقی را به عنوان یکی از بزرگترین بروزرسانی‌ها در تاریخ بازی Star Wars: The Old Republic توصیف کرده‌اند. این بسته‌ی الحاقی شامل «داستان‌های سینمایی بیشتر به سبک بایوور، در کنار ویژگی‌های جدید هیجان آور در بازی خواهد بود.»

تریلری که در ادامه آمده است واقعاً از بازی Star Wars: The Old Republic  و بسته‌ی الحاقی Knights of the Eternal Throne نیست؛ بلکه این ویدئو بزرگداشتی برای پنجمین سالگرد این بازی نقش آفرینی آنلاین چند نفره‌ی گسترده (MMORPG) است و دستاوردهای طرفداران بازی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را از وب سایت پنج سالگی SWTOR بدست آورید. به نظر نمی‌رسد که هنوز تریلری برای این بسته‌ی الحاقی جدید عرضه شده باشد.

|

در واقع به جز تصویری که در بالا قابل مشاهده است و نام Knights of the Eternal Throne اخبار دیگری از این بسته‌ی الحاقی در دست نیست،  اما بایوور و الکترونیک آرتز (EA) بخشی را در وب سایت SWTOR باز کرده‌اند که شما می‌توانید جهت دریافت بروزرسانی ثبت نام کنید و زودتر از جزییات این بسته الحاقی مطلع شوید.

دیگر روش آماده شدن برای این بسته‌ی الحاقی این است که بخش داستانی Knights of the Fallen Empire را که درست پیش از آن اتفاق می‌افتد بازی کنید. اگر که هنوز این بسته‌ی الحاقی را تهیه نکردید نیز بهتر است بدانید یک نسخه‌ی آزمایشی از آن قابل تهیه است که به شما اجازه می‌دهد فصل اول را به صورت رایگان تجربه کنید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده