عضو تحریریه
مریم اصلانی

مریم اصلانی

،
درباره من:
عضویت: چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷
24

انیمه های بهار ۱۴۰۳ که باید تماشا کنید

بهار امسال هم دنیای انیمه قرار است مخاطبان را با ویترینی از انیمه‌های جدید و دنباله انیمه‌های قدیمی، شگفت‌زده کند. با زومجی در مرور شماری از انیمه‌های بهاری جذاب امسال همراه باشید.

24

هرآنچه از فصل دوم سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

اگرچه هنوز زمان مشخصی برای پخش فصل دوم سریال حلقه‌های قدرت مشخص نشده است، اما از شما دعوت می‌کنیم با زومجی در مرور آخرین اخبار این مجموعه همراه باشید.

9

معرفی کاگایا اوبویاشیکی از انیمه شیطان کش

انیمه شیطان کش یکی از مجموعه‌های جذابی است که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. درحالی که بهار امسال شاهد انتشار فصل جدید این انیمه هستیم، یکی دیگر از شخصیت‌های این انیمه را معرفی می‌کنیم.

19

پرفروش ترین مانگاهای تمام دوران | از وان پیس تا دراگون بال

برای بسیاری از علاقمندان مانگا، فروش چشمگیر این آثار مصور خواندنی، نشانی از کیفیت بالای آن‌ها است. بااین‌حساب می‌توان گفت پرفروش‌ترین آثار مانگا جزو بهترین آثار این حوزه قرار دارند. درمرور ده مانگا پرفروش تمام دوران با زومجی همراه باشید.

15

قدرتمندترین اژدهایان دنیای انیمه که باید بشناسید!

همان‌طور که می‌دانید امسال سال اژدها است. به‌همین مناسبت تصمیم گرفتیم با معرفی شماری از قدرتمندترین و بهترین اژدهایان دنیای انیمه به استقبال سال جدید برویم. دراین مرور با زومجی همراه باشید.

6

قدرتمندترین شمشیرهای انیمه شیطان کش را بشناسید

در دنیای انیمه شیطان کش، شمشیرها جایگاهی خاص را به خود اختصاص دادند. رنگ هر شمشیر ارتباطی تنگاتنگ با سبک تنفس و هویت هر شخصیت دارد. اگر دوست دارید با قدرتمدترین شمشیرهای نیچیرین این مجموعه آشنا شوید، درادامه با زومجی همراه باشید.

22

بهترین انیمیشن های ماجراجویی | از شیر شاه تا داستان اسباب بازی

در این مقاله به معرفی بهترین انیمیشن‌های ماجراجویی می‌پردازیم. با بهترین انیمیشن های ماجراجویی همراه زومجی باشید.

41

بهترین انیمه های چینی | از هفت قیچی تا لینک کلیک

اگرچه بسیاری از ما دنیای انیمه را با آثار درخشان ژاپنی شناختیم، اما در سال‌های اخیر شاهد انتشار گسترده‌تر انیمه‌های چینی هستیم که از بسیاری جهات با نمونه‌های ژاپنی تفاوت دارند. دراین مرور با زومجی همراه باشید تا تعدادی از بهترین انیمه‌های چینی را به شما معرفی کنیم.

26

بهترین انیمیشن ها برای تقویت زبان انگلیسی

حتما شما هم در مورد فواید تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی و نقش آن در بهبود سطح یادگیری زبان چیزهایی شنیدید. در این مرور با زومجی همراه باشید تا نگاهی به تعدادی از انیمیشن‌های جذابی داشته باشیم که برای یادگیری زبان مفید هستند.

صفحه ۱ از ۱۶